עבודה מס' 065875
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: השפעת הפרסומת בעלת מוטיבים אמריקאיים על הצרכן
5,065 מילים ,13 מקורות ,2001
מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק את השפעת הפרסום על הצרכן ובמקרה שלנו השפעת מוטיבים אמריקאיים בפרסומת כגון שמות, כינויים, ערכים וכד', על עמדות הצרכן. מטרת העבודה האופרטיבית היא לבדוק האם הצרכן הישראלי מתרשם יותר משמות לועזיים, מותגים שהוא ראה בארה"ב ועוד, למרות שלכאורה לא אין הבדלים בן המותגים.
אחד המודלים שיכולים להתאים לנושא שלנו היא הגישה הפונקציונלית ((HIMMELFARB 1974
מספר משתנים חשובים עיקריים מיוחסים להשפעת הפרסום מול שינוי עמדות:
1.תפיסה סלקטיבית- מתייחסת להיכן אדם מפנה את הקשב שלו בעולם האובייקטיבי הסובב אותו.
2.מסגרת התייחסות- מתייחסות לגורמים של תכנים מחשבתיים המשפיעים על השיפוט.
גישה זו טוענת כי אדם מחזיק בעמדות על מנת למלא צרכים מסוימים. כך, שינוי עמדה תלוי באיזו מידה תקשורת השכנוע רלוונטית לגביו. מנקודת מוצא זו הפונקציונלים בודקים את העמדות של הציבור כלפי נושאים מסוימים, ועל פי ידע זה מכוונים את האמצעים לשינוי עמדות. מתוך הנחה שהפרסומת העלולה להשפיע על שינוי עמדה שלא תואמת את הפונקציות של האדם, וכל הפרסום יכול למנוע את השינוי, ואף להשפיע בכיוון ההפוך.
על פי גישה זו הצרכן פועל לפי קבוצת ההתייחסות שלו- הוא מנה להימות לאחרים ע"י צריכת מוצרים שהם צורכים בהנחה כי כך הוא יתקרב אליהם, ואולי ידמה להם. פרסומת כזו צריכה לשלול כל מקור זיהוי אחר.
המחקר להלן יבדוק את ההתיחסות לפרסומות ולא לרכישת מוצרים משתי סיבות עיקריות:
1.אין באפשרותי מבחינה טכנית לבדוק רכישת מוצרים.
2.החוקרים (1977)BAKER&GILBERT טוענים כי שיטת המדידה הפשוטה ביותר היא, סה"כ הפרסומות מחולק במספר הקניות אולם תוצאה זו יכולה להיות, מוטה היות ויש כאלו שיקנו לאחר זמן.
ראשי פרקים:
מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 הצגת הנושא
הבדלי תרבויות
השפעת מוטיבים אמריקאיים על הפרסום הישראלי
3.1 פרסום מוצרי צריכה
3.2 מקורות ליצירת עמדות:
3.3 השפעת קבוצות התייחסות:
3.4 תפיסה
3.5 שלבים בתפיסה:
3.6 מודל התנהגות צרכנים
שיטת המחקר
4.1 מטרת המחקר
4.2 אופן המחקר
4.3 הדגימה
4.4 מגבלות המחקר
4.5 המשתנים
4.6 השערות המחקר
4.7 התוצאות
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
מוצרים · רכישה · אמריקאים · פרסומת · קניה · מודל · אמריקאי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מוטיבים אמריקאיים בפרסומות", סמינריון אודות "מוטיבים אמריקאיים בפרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.