עבודה מס' 065697
מחיר: 312.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: התמקדות בחברת "בזק" המנסה לשמור נתח שוק מכסימלי
8,503 מילים ,16 מקורות ,2001
עבודה זו עסקה בפרסום מוצרים בעלי מעורבות נמוכה כשירותי תקשורת לחו"ל, והתמקדה בשוק השיחות שנפתח זה מכבר, וגרעה מכמות הלקוחות והרווחיות של חברת בזק.
התקשורת הבינלאומית כיום היא חלק כמעט בלתי נפרד מכל עסק גדול ומצליח, הן לשם יבוא הן לשם יצוא או קשרים אחרים. אי לכך, אך טבעי הוא הדבר כי חברות התקשורת ינסו לתת מענה טוב ומשופר יותר לצרכים אלו. כמו כן התחרות כיום קשה מתמיד היות וחברות שונות
פיתחו טכנולוגיות וצורות תקשורת המאפשרות להן להוזיל את העלויות.
מטרת המחקר היא לבדוק את המודלים השונים בכל הקשור לפרסום מוצרים בעלי מעורבות נמוכה בתנאי תחרות גבוהה, על מנת לבדוק באיזו אסטרטגיה פרסומית צריכה לנקוט חברת "בזק" כדי לא לאבד לקוחות.
על פי סקירת הספרות אנו רואים כי יחס החברה מושך את הלקוח. אולם, היבט רציונלי והשירות אינם קובעים בשלב ההחלטה על הבחירה. הם קובעים לגבי נאמנות הלקוח. סקירת הספרות העלתה כי יש קשר בין שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות אותו מספקת החברה ומידת הנאמנות שלהם . על פי סקירת הספרות לעיל אנו רואים כי חשיבות השירות ללקוח, תלויה רבות גם בהתארגנותו של נותן השירות. בישראל של ימנו "כל לקוח הוא מלך". דהיינו, הציבור הרחב התרגל לסטנדרט של שירות ולכן הוא איננו מוכן לוותר כאשר הוא מקבל שירות גרוע. החשש הוא שבמידה והשרות שקיבלו לא ישביע את רצונם ייתכן כי לקוחות יינטשו לחברה מתחרה. לרכוש לקוחות מאוד קשה אולם לאבד לקוחות קל מאוד. אי מתן מענה הולם, יחס לא טוב וכד' יכולים בקלות לגרום ללקוח לנסות ספק אחר.
כפי שיוצג להלן בסקירת הספרות לנאמנות הלקוח יתרונות רבים:
1.הנאמנות משמשת תריס מפני חדירת מתחרים.
2.נאמנות גבוהה מאפשרת דרישת מחיר גבוהה.
3.הנאמנות מאפשרת צמצום בהוצאות השיווק. אין צורך בפרסומת רבה.
4.הלקוח הנאמן נגיש יותר מאחרים ואף פתוח יותר לניסוי מוצרים נוספים.
5.הלקוח הנאמן מעורב יותר מאחרים בהפצת פרסומת חיובית מפה לאוזן בין חבריו.
3.הנאמנות היא נכס העובר לסוחר שמחירו משתקף בחישוב ערך הפירמה.
5.הנאמנות מוצאת את ביטויה במוניטין
המחקר שנערך להלן היה באמצעת שאלון סגור ומספר פרסומות שנלוו אליו. אוכלוסיית המחקר היתה אנשי עסקים המרבים לצלצל לחו"ל ואנשים פרטיים המדברים לצרכים פרטיים.
המדגם כלל 100 איש, אולם לא כולם השיבו.
השערת המחקר העיקרית היתה כי קיים קשר בין צורת פרסום לשביעות רצון הלקוחות-אושש אולם השערות המחקר המשניות לא אוששו במלואן:
*.פרסום המדגיש את הגמישות בעבודה ופשטות התקשורת יהיה יותר יעיל- נמצא נכון לגבי מנהלים.
*.פרסום המדגיש את אמינות החברה יהיה מושך יותר- נמצא נכון רק לגבי משקי בית.
*.מנהלים ימשכו יותר לעבוד עם חברות בעלות וותק ארוך מאשר ותק קצר- לא אושש.
המסקנה היא כי הפרסום אינו הגורם היחיד, ויש גורמים נוספים מתערבים, שלדעתי יש לחקור אות במחקר עתידי כמו איכות השירות וכד'. כמו כן יש "לאמץ" את הלקוח מבחינת הרגשת שירות אישית.
ראשי פרקים:
תקציר
מבוא
2.1 תאור הנושא
2.2 הבעיה העסקית
2.3 מטרת המחקר\שאלות המחקר
2.4 מטרה ישומית
2.5 משתני המחקר
סקירת הספרות
3.1 חשיבות שיווק נכון של השיחות
3.2 שביעות רצון לקוחות
3.3 מחסומי מעבר
3.4 מעבר לקוחות במוצרי מעורבות נמוכה
3.5 פרסום שירותים
3.6 אפקטיביות פרסום חוצות
שיטת המחקר
4.1 אוכלוסיית המחקר וגודלה
4.2 המדגם
4.3 כלי המחקר
4.4 השערות המחקר
4.5 שיטת הניתוח
4.6 מגבלות המחקר
תוצאות
5.1 תוצאות השאלון
5.2 בחינת השערות המחקר
דיון בתוצאות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח- שאלון
פרסום · טלפון · לקוח · צרכנים · תקשטרת · בינלואמית · חברה · טלפוניה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום לשיחות טלפון בינלאומיות - הקשר בין שיטת הפרסום לבין שביעות רצון לקוחות", סמינריון אודות "פרסום לשיחות טלפון בינלאומיות - הקשר בין שיטת הפרסום לבין שביעות רצון לקוחות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.