עבודה מס' 065657
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: פיתוח פרויקט מערכת הקלטות במרכזי השירות בחברת פלאפון תקשורת בע"מ
4,221 מילים ,6 מקורות ,2005
עבודה זו עוסקת בפיתוח פרויקט מערכת הקלטות במרכזי השירות בחברת פלאפון תקשורת בע"מ. במהלך העבודה נציג את הדגש בתהליך פיתוח מערכת הקלטות בהשגת רמת מעורבות גבוהה של המנהלים והמשתמשים בכ ל שלבי התהליך באמצעות:
סקירה של הסביבה הפנימית והחיצונית:
* המטריצות של SWOT, PEST ו-TOWS.
* מודל חמשת הכוחות של PORTER.
* ניתוח שרשרת הערך.
החלק האחרון בעבודה יעסוק בהמלצות מעשיות שיסייעו למנהלי הארגון להשיג את מטרותיהם, ומסקנות למהלכים שעל הנהלת החברה לנקוט כדי להיות המובילה והאיכותית בתחום מערכת ההקלטות בארץ ובמתן שירות איכותי ללקוחותיה.
תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
הצגת הארגון
השיקולים בבחירת הפרויקט
מטרת ותיאור הפרויקט
המטרה העיקרית
מרכיבי הפרויקט
המבנה הפונקציונלי של המערכת
תהליך השיפור המתמיד
תיאור התהליך
מחזור חיי פיתוח מערכות
מודל PORTER
שרשרת הערך
מודל SWOT
מודל PEST
מטריצת TOWS
ניהול כלכלי של המערכת
תזרים מזומנים
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספח
הערת מערכת: בעבודה חסר נספח שהוא טופס פנימי של הארגון.
מחזור · חיי · פיתוח · מערכות · PORTER · swot · pest · tows
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עסקי של מערכת הקלטות נציגי שירות בחברת פלאפון", סמינריון אודות "ניתוח עסקי של מערכת הקלטות נציגי שירות בחברת פלאפון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.