עבודה מס' 065343
מחיר: 252.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה תוך התייחסות לדרכים בהן יש למצב ולבדל את החברה בשווקים בהם היא פועלת.
6,124 מילים ,7 מקורות ,2007
האירוע שיוצג לפניכם בא להציג את הבעיות השיווקיות של חברת סטטי טק המתמחה בשיווק ויעוץ ציוד אנטי סטטי לשוק האלקטרוניקה והפרמצבטיקה בעיקר.
החברה הישראלית סטטי טק לקחה על עצמה את המשימה להיכנס לשוק החדרים הנקיים בישראל.
חברת סטטי טק נוסדה בשנת 1999 והיא מין המובילות בשוק הישראלי בכל הקשור למכירת ציוד אנטי סטטי. היא ממוקמת מושב משמר השבעה ומונה כ 25 עובדים.
בחירתה של החברה לחדור לשוק החדרים הנקיים היא משום קרבתה לנושא החדרים הנקיים והרווח הגלום בשוק זה. אך עם הוספת קטגוריות החדרים הנקיים לתמהיל המוצרים של חברת סטטי טק נוצרה בעיה מרכזית שהיא: כיצד ובאילו דרכים יש למצב ולבדל את חברת "סטטי טק" בשווקים בהם היא פועלת על מנת לממש את הפוטנציאל הרב הטמון בהם.
חברת סטטי טק מתמחה בתחום החדרים הנקיים החל משלב התכנון דרך ניהול הפרויקט וכלה בבניה ובדיקות השונות אצל הלקוח.
הדגש הינו מתן שרות יחד עם מקצועיות ומציאת הפיתרון הטוב ביותר עבור הלקוח.
הערת מערכת: מקורות העבודה הינם אתרי אינטרנט.
בשיווק · מנהל · נבחרות · סוגיות · סטטי · עסקים · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח בעיות שיווקיות מרכזיות בחברת סטטי-טק", סמינריון אודות "ניתוח בעיות שיווקיות מרכזיות בחברת סטטי-טק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.