עבודה מס' 065217
מחיר: 265.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: חדירת חברת Torres לארץ והתמודדותה של חברת כרמל מזרחי עם כניסת מתחרה חדש.
6,518 מילים ,15 מקורות ,2002
על מנת לחדור לשוק הישראלי, בחרה Torres בייצוא עקיף כלומר להשתמש בשירותיה של חברת "וינטאג'" כנציגתה בישראל. על-אף החוסר בשליטה ובקרה שקיימים בשימוש באמצעי הפצה זה הוא בעל סיכון קטן ומצריך מ- Torres הוצאות קטנות ומופחתות.
מגוון האפשרויות העומד בפני כרמל מזרחי בכדי להתמודד עם מתחרה שמנסה לחדור לשוק היין הישראלי מן האיחוד האירופי הוא רב. לכרמל מזרחי יש שליטה על שוק היין הישראלי. אמנם, כרמל מזרחי איננה ידועה כספקית יינות איכותיים, אלא יינות להמונים ובייחוד יינות כשרים, אך העובדה שכ - 50% מהשוק נשלט בידי כרמל מזרחי, מדברת בזכות עצמה.
תוכן העניינים:
* האיחוד האירופי
האיחוד האירופי וישראל
ניתוח האיחוד האירופי על-ידי מודל PEST
* תעשיית היין
שוק היין בספרד
שוק היין בישראל
השוואה בין שווקי היין הספרדי והישראלי
* Torres
היסטוריה
דרך ההפצה בישראל
ניתוח שוק לפי מודל פורטר
בחירת דרך הפעולה
* כרמל מזרחי
תיאור הארגון
היסטוריה
סיווג יינות כרמל לייצוא
כשרות
ניתוח שוק לפי מודל SWOT
בחירת דרך הפעולה
* ביבליוגרפיה
אלכוהול · משקאות · אירופה · יינות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק היין - חברת Torres וחברת "כרמל מזרחי"", סמינריון אודות "שוק היין - חברת Torres וחברת "כרמל מזרחי"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.