עבודה מס' 065117
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: עיצוב מסע פרסום למוצר בעזרת ניתוח שווקי ופרסומי.
5,819 מילים ,2 מקורות ,2001
חברת "הגר", הוקמה באוקטובר 1995. חברה זו הינה שותפות בבעלות הילה גור, חגית הרצמן, גל רימון ואסף אפרתי.
הסיבה לשותפות הינה קיזוז רווחים מעסקים אחרים של הבעלים (בהנחה שהחברה תפסיד בשנים הראשונות לקיומה), כמקובל בחברות מו"פ.
חברה זו כאמור, הינה חברת מו"פ שהוקמה בעקבות רעיון למוצר החדש, כיום אין לה קו מוצרים נוסף מכירות או הכנסות אחרות.
מוצר זה בעל שם המותג "קר ל-CAR", הנו תרסיס אשר מצנן את טמפרטורת הרכב בכ15- מעלות צלסיוס.
בעבודה זו עיצבנו מסע פרסום למוצר בעזרת ניתוח שווקי ופרסומי.
תוכן עניינים:
-מבוא
-ניתוח שיווקי
מיקרו סביבה
מאקרו סביבה
SWOT
-מטרות השיווק
אסטרטגיה ותמהיל השיווק
מיצוב
-ניתוח פרסומי
בחינת המטרות
-מאפייני קהל היעד
אפיון פלח שוק הנהגים
שימושים בפילוח השוק
דרישות מפלח השוק
מאפייני פלח שוק הנהגים
-קונספט פירסומי
המסר הפירסומי
מבנה ותוכן המסר
המקור
הקונספט הפרסומי
-אסטרטגיה קריאטיבית
פרסום ברדיו
פרסום חוצות
-תקציב הפרסום
אסטרטגית המדיה
תשדירי רדיו
פרסום חוצות
-טקטיקה
טבלת מדיה
תשדירי רדיו
פרסום חוצות
-מחקר מקדים
מבנה השאלון
תוצאות השאלון
ביבליוגרפיה
רכס · סוכן · שוק · שיווק · מכירות · צרכן · פרסומות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עיצוב מסע פרסום", סמינריון אודות "עיצוב מסע פרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.