עבודה מס' 061227
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: עיצוב מסע פרסום למוצר בעזרת ניתוח שווקי ופרסומי.
5,773 מילים ,2 מקורות ,1996
חברת "הגר", הוקמה באוקטובר 1995. חברה זו הינה שותפות בבעלות הילה גור, חגית הרצמן, גל רימון ואסף אפרתי.
הסיבה לשותפות הינה קיזוז רווחים מעסקים אחרים של הבעלים (בהנחה שהחברה תפסיד בשנים הראשונות לקיומה), כמקובל בחברות מו"פ.
חברה זו כאמור, הינה חברת מו"פ שהוקמה בעקבות רעיון למוצר החדש, כיום אין לה קו מוצרים נוסף מכירות או הכנסות אחרות.
מוצר זה בעל שם המותג "קר ל-CAR", הנו תרסיס אשר מצנן את טמפרטורת הרכב בכ-15 מעלות צלסיוס.
בעבודה זו עיצבנו מסע פרסום למוצר בעזרת ניתוח שווקי ופרסומי.
תוכן עניינים:
מבוא
ניתוח שיווקי
מיקרו סביבה
מאקרו סביבה
SWOT
מטרות השיווק
אסטרטגיה ותמהיל השיווק
מיצוב
ניתוח פרסומי
בחינת המטרות
מאפייני קהל היעד
קונספט פירסומי
המסר הפירסומי
מבנה ותוכן המסר
המקור
הקונספט הפרסומי
אסטרטגיה קריאטיבית
פרסום ברדיו
פרסום חוצות
תקציב הפרסום
אסטרטגית המדיה
תשדירי רדיו
פרסום חוצות
טקטיקה
טבלת מדיה
תשדירי רדיו
פרסום חוצות
מחקר מקדים
מבנה השאלון
תוצאות השאלון
ביבליוגרפיה
עקרונות השיווק, פרופ' פיליפ קוטלר, בהוצאת המכון לפריון העבודה והיצור.
ניהול הפרסום, פרופ' יעקוב הורניק/ליברמן, בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
חוצות · מדיה · מסר · פירסומת · רדיו · רכב · שיווק · תחבורה · תקציב
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסע פרסום למוצר - "קר ל- CAR"", סמינריון אודות "מסע פרסום למוצר - "קר ל- CAR"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.