עבודה מס' 064967
מחיר: 724.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: שימוש במניפולציות ככלי חשוב במדיום האינטרנט המורכב והשפעתו על יעילות הקמפיין המקוון.
7,441 מילים ,19 מקורות ,2006
עולם האינטרנט מתייצב ומקבל מעמד של מדיום פרסומי סטנדרטי, המתחלק בעוגת הפרסום עם שאר מדיות המסורתיות. הרשת יכולה לשמש כמדיום אידיאלי להעברת מסרים פרסומיים, הודות לגמישות, לאינטראקטיביות, ולאפשרויות המולטימדיה האינסופיות שהיא מציעה.
על מנת לקבל מושג כלשהו על היקף הפרסום באינטרנט בישראל, להלן מספר נתונים:
לפי חישוב של איגוד המפרסמים בישראל, ב- 2001 עלתה ההוצאה על פרסום באינטרנט ב- 134% ל- 7 מיליון דולר, לעומת 3 מיליון ב- 2000 (מיכל סבו, הארץ. 23.7.2002)
ב- 2004 צמח שוק הפרסום באינטרנט הישראלי ב- 70% והוא עומד על 30 מיליון דולר. ב- 2005 הייתה צמיחה מואצת נוספת שהגדילה את שווי השוק ל-50 מיליון שקל (רמי גבאי, 2005).
בעבודה זו אבחן את אופיו של הפרסום המקוון תוך התייחסות לשני משתנים עיקריים: שימוש במניפולציות ככלי חשוב במדיום האינטרנט המורכב (משתנה בלתי תלוי) והשפעתו על יעילות הקמפיין המקוון (משתנה תלוי).
מטרת המחקר: היא לבדוק מהי השפעתו של אופי העיצוב של הבאנר על הצרכן, ובכלל מהי היעילות המופקת מאופן עיצובו של הבאנר.
חלקה הראשון של העבודה יתבסס על חומר תיאורטי וסקירת התיאוריות והמודלים המקובלים במחקר בתחום, תוך קריאה ביקורתית של מאמרים והשוואת מקורות.
חלקה השני של העבודה יתמקד בניתוח ממצאי השאלון והשוואתם למחקר התיאורטי - כל זאת במטרה להציע המלצות יישומיות למשווקים ומפרסמים אשר בחרו את האינטרנט כמדיה לפרסום מוצריהם.
תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1: הפרסום באינטרנט - סקירה
1.1 אמצעי הפרסום באינטרנט
1.2 יתרונות הפרסום באינטרנט
1.3 חסרונות הפרסום באינטרנט
פרק 2: מאפייני המפורסם באינטרנט
2.1 סוגי המוצרים המפורסמים באינטרנט
2.2 יחסי גומלין בין מאפייני הפרסום למאפייני המפורסם
2.3 רמת ההלימה בין הבאנר הפרסומי לאתר האינטרנט
פרק 3: מאפייני הצרכן
3.1 חשיפה וולונטרית וחשיפה לא-וולונטרית
3.2 חשיפה מאולצת וחשיפה לא מאולצ
3.3 מעורבות צרכנית
פרק 4: מאפייני עיצוב ותוכן של באנרים פרסומיים
4.1 אלמנטים של תוכן הבאנר הפרסומי
4.1.1 הערכת ההשפעה הקוגניטיבית
4.1.2 הערכת ההשפעה האמוציונאלית
4.2 אלמנטים של עיצוב הבאנר הפרסומי
4.2.1 אינטראקטיביות
4.2.2 צבע
4.2.3 אנימציה
פרק 5: ניתוח ממצאי המחקר האמפירי
5.1 הצגת הממצאים
5.2 ניתוח הממצאים
מסקנות וסיכום
ביבליוגרפיה
באנרים · פירסומות · הקלקות · מכירות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום באינטרנט - עד כמה יעילה המדיה האינטרנטית?", סמינריון אודות "פרסום באינטרנט - עד כמה יעילה המדיה האינטרנטית?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.