היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין תפיסת הביטחון של הנוסע, עלות הטיסה ובחירת חברת התעופה - הצעת מחקר

עבודה מס' 064742

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת למחקר בחברת 'אל על'

3,919 מילים ,25 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מאז שעברה "אל-על" לידי "המפרק הזמני", חלה התייעלות ויחסי העבודה שופרו ללא הכר.
אומנם הטיסות הרבות להבאת עולים חדשים פוגעות "בממוצע" מאוד אך עדיין הוא נע בסביבות 85%-90% (ממוצע עולמי 76%-80%).
נתחי שוק בתנועה/יוצאת/נכנסת לישראל: (נתוני 2002)
סה"כ שומרים על סדר גודל של 50% בערך, מחשש מסנקציות מתחרים. באם ינגסו מנתח השוק שלהם, ואז עשויים לאבד זכויות נחיתה.
תיירות ישראלים - בערך נתח שוק של 52%-55%.
תיירות כללית - בערך נתח שוק של 45% 63%( מאירופה, 20% מאמריקה).
למרות הישגיה, החברה צריכה למכור עוד לפחות כ- 10,000 טיסות לשנה עד מנת לכסות על הפסדי העבר ולהפוך לחברה מבוססת. למרות יעדי השיווק שהציבו מנהליה- החברה לא מצליחה בכך במיוחד בקרב האוכלוסיה בארץ.
גיבוש תוכנית להגדלת המכירות בעוד 20% במהלך השנים הבאות על מנת לאזן את רווחיות החברה וזאת על ידי נקיטת אסטרטגיית מחירים נכונה ופרסום הבטחון. היות והחברה לא מתפשרת על איכות הבטחון, השאלה היא האם להדגיש את העובדה כי החברה בטוחה יותר מהאחרות.
התבוננות במבנה והרכב הפרסום והשיווק של החברה מעלה מספר שאלות: למה החברה פרסמת עצמה כמדוייקת, או כזולה, כשאין זה מאפיין קבוע; מדוע מפרסומיהם, אסטטים ככל שיהיו, מראים קהל יעד של ילדים קטנים שמן הסתם אינם מרוכשי הכרטיסים העיקריים - מדוע אין לה, לאל-על כל גישה לסממן הלאומי בטחוני כולל סמל חברה שהיה עד שנת 1971, ונעלם באורח תמוה.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 הצגת הארגון
1.2 הבעיה העיסקית
1.3 שאלות המחקר
1.4 מטרות העבודה
2. סקירת ספרות
2.1 תפיסת הבטחון (איכות השירות הנתפסת)
2.2 השפעת המחיר על הקניה
2.3 נטיות קניה (בחירת חברת אל על)
2.4 הקשר בין המשתנים
2.5 רציונל המחקר
2.6 משתני המחקר
2.7 השערות המחקר
2.8 מודל המחקר
3. שיטת המחקר
3.1 מערך המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר
3.3 כלי המחקר
3.4 הליך המחקר
3.5 שיטת הניתוח
3.6 נגישות למחקר
3.7 לוחות זמנים
4. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

משנות ה- 50 ואילך, מתווספים לתפיסת האיכות היבטים התנהגותיים וניהוליים, כאשר בתחילה הראיה הייתה פנימה לתוך הארגון והחל משנות ה- 80 התרחבה הראיה גם כלפי הלקוחות.
הניהול לאיכות כוללת, הנו אחד הנושאים העכשוויים המדוברים בעולם הניהול. גישה זו רואה בהצטיינות תנאי להצלחה עסקית ולהישרדות בשוק. המעבר מההתמקדות בהשגת פריון גבוה של עובדים לניהול איכותי כולל, גורם לשינוי הדגש הניהולי והעברתו לפעילות הדוחפת את הארגון למעורבות כלל הגורמים בו, לצורך השגת האיכות הנדרשת (בשן, 1997).

מקורות:

בן-לביא, נ. (1998) , "איך להבטיח שירות לקוחות איכותי" , ניהול: בטאון מנהלי ישראל , גיליון , (אוקטובר), עמ' 12 - 13.
בשן, א. (1997) , הבטחת איכות ובקרת איכות סטטיסטית , כפר-סבא: לוגיק מערכות יעוץ והדרכה.
הורניק י. פרופ' (1999) שמירה על נאמנות לקוחות, פוקוס הארץ.
קוטלר, פ. (2000), על השיווק - כיצד ליצור שווקים, לכבוש אותם ולשלוט בהם, הוצאת מטר בע"מ
הולנדר, ז. (2000). "שירות לקוחות - הזדמנות עסקית בשוק הישראלי, סטטוס - הירחון לחשיבה ניהולית , גילון 105 (מרץ) , עמ' 74.
פוקס, ק. בר-לב, ש. (1998) , "סקרי שביעות רצון ומדידת שביעות רצון מאיכות השירות" , בתוך פוקס, ק. בר-לב, ש. (עורכים), אמת וסקר, הוצאת הקיבוץ המאוחד ואוניברסיטת חיפה, 199-217.
קוטלר, פ., הורניק, י., (2000), ניהול השיווק, מהדורה תשיעית מעודכנת, האוניברסיטה הפתוחה.
שביט, ג., (1996), הקשר בין שביעות רצון עובדים ואיכות שירות לבין נאמנות העובדים לארגון בקרב עובדי "טרה" , עבודת מחקר, אוניברסיטת תל אביב (מקור השאלון).
Anderson, E.W., Fornell, C. Lehmann, D.R. (1998) , "Customer Between Customer Satisfaction And Loyalty: Cross-Industry Differences", in Competitive Advantage. N.Y: Mcgrew - Hill.
Crosby, P. B. (1999), Quality Is Free , N.Y: Mcgraw-Hill.
Dickens, P.(1999) , Quality And Excellence In Human Services. N.Y: John Wiley
Fitzsimmons, J. A. Fitzsimmons, M. J. (2001), Service Management For Competitive Advantage. N.Y: McGrew - Hill.
Garvin, D. A., (1997), "What Does Product Quality' Really Mean?" Sloan Management Review, vol. 26, No.1 (Fall) 36.
Griffin, A. Hauser, J.R. (1999), "The Voice Of The Customer", Marketing Science, 12, pp. 1-27
Gronholdt, L., Martensen, A. Kristensen, K. (2000),"The Relationship Between Customer Satisfaction and Loyalty: Cross-Industry Differences", Total Quality Management, (7), Vol. 11, pp. 509 - 514.
Heizer, J. Render, B. (2001), Operation Management, Upper Saddle
Kelderman,-Henk; Macready,-George-B. (2001) "Loglinear-Latent-Class Models For Detecting Item Bias. Project Psychometric Aspects Of Item Banking No. 36. Research Report 88-10
Koch, N.T. (1998), "Age And Job Satisfaction Among Males And Females A Multivariate Study" , Journal of Applied Psychology, 62, 182-193.
Orgensorn G., (2002), "Trend Is Not Their Friend" Forbes,, Pp.115-119.
Ray, Michael L. (2000), "Marketing Communications And The Hierarchy Of Effects," In Peter Clarke, (Ed) New Models For Mass Communication Research,. Beverly Hills, Ca: Sage Publishing, 147-76.
Richard P.S., Et All(1996), "Houshold Store Brand Pronenness: A Framework" Journal Of Retailing, 72, (2), Pp.159-185.
Smith, C.R. Hulin, P.R. (2000) , Human Behavior At Work: Organizational Behavior , New York: McGraw-Hill.
Taylor, G.S., Vest, M.J. (1992). "Pay Comparisons And Pay Satisfaction Among Public Sector Employees". Public Personnel Management, 21, 445-454.
Zeithaml, V. A., Bitner, J. M. (1996), Services Marketing, N.Y: Mcgrew hill
Zeithaml, V.A., Parasuraman, A., Berry, L.L.(1996) , "Strategic Positioning on The Dimension of Service Quality", in Advances in Services Marketing and Management, vol. 1, pp. 207-228.

תגים:

שירות · לקוחות · נאמנות · שביעות · רצון · איכות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין תפיסת הביטחון של הנוסע, עלות הטיסה ובחירת חברת התעופה - הצעת מחקר", סמינריון אודות "הקשר בין תפיסת הביטחון של הנוסע, עלות הטיסה ובחירת חברת התעופה - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.