עבודה מס' 064532
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת ההשערות כי קיים קשר חיובי בין השימוש במוזיקה בפרסומת לבין זכרון הצרכן ממנה.
2,945 מילים ,9 מקורות ,2006
אחד המרכיבים היצירתיים והבולטים בפרסומת הוא המוסיקה. בפרסומת ניתן למצוא מוסיקה שמורכבת מצלילים טבעיים, מקולות בעלי חיים, מכשירים מוסיקליים שונים ועוד. תפקיד המוסיקה בפרסומת הוא לגרום לאנשים לקלוט את המסר במשך חצי דקה של פרסומת והמסר צריך להישמע ברור.בעבודה זו ייעשה ניסיון לבחון את השפעת המוסיקה בתשדירי פרסומת על זיכרון הצרכן. השערת המחקר היא, כי קיים קשר חיובי בין השימוש במוסיקה בתשדירי פרסומת לבין זיכרון הצרכן. שיטת המחקר בה נערכה העבודה היא סקירה ספרותית, מחקר זה מתבסס על כתבים ספרותיים מאמרים עיוניים ומדעיים וכן שאלת המחקר בודקת את השערת החוקר.
תוכן עניינים
מבוא
ממד הזיכרון בפרסומת
מודלים של זיכרון
זיכרון לטווח קצר
זיכרון לטווח ארוך
מבחני היזכרות
הקשר בין מסר ומוזיקה בפרסומת לזיכרון הצרכן
משמעות המסר ואסטרטגיות המסר בפרסומת
ההתאמה בין מסר ומוזיקה והשפעתו על זיכרון הצרכן
הקשר בין סוגי מוזיקת רקע בפרסומת לזיכרון הצרכן
סוגי מוזיקת רקע בפרסומת
השפעת סוג מוזיקת הרקע על זיכרון הצרכן
סיכום
ביבליוגרפיה
זיכרון · מוזיקה · פרסומת · צרכן · השפעה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת מוזיקה בפרסומת על זיכרון הצרכן", סמינריון אודות "השפעת מוזיקה בפרסומת על זיכרון הצרכן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.