עבודה מס' 064335
מחיר: 312.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מהות תהליך התכנון האסטרטגי של חברת "דלק" ,מקורו ויעדיו.
2,879 מילים ,6 מקורות ,2005
נושא העבודה, הבנת מהות תהליך התכנון האסטרטגי של חברת "דלק", מקורו ויעדיו .
אנו נבחן את החברה על כל היבטיה, ננתח את הסביבה העסקית, נבין את הבעיה ונתמודד עם דרכי הפתרון הבונים את האסטרטגיה החדשה שתביא לצמיחת החברה והגדלת רווחיה
ותביא לניצחון בתחרות ההולכת וגוברת בין חברות הדלק בארץ.
שכן חברת "דלק" היא אחת מהשחקניות הראשיות בשוק הדלק בארץ וידוע כי שוק הדלק מאופיין ברמת בידול נמוכה וברמת נאמנות נמוכה.
עבודה זו תבחן את תהליך המיצוב מחדש שעברה חברת "דלק" ונבדוק אם אכן הצליחה החברה והגיע ליעדיה.
תוכן עיניינים:
רקע
1. ניתוח הסביבה העסקית של חברת "דלק"
1.1 תחרות
1.2 גורם ראשוניות
1.3 לקוחות
2. הצגת הבעיה העסקית
3. ניתוח תיק המוצרים של החברה
* על פי "יועצי בוסטון"
* על פי "מטריצת GE"
4. ערוצים אסטרטגיים מרכזיים
5. תהליך המיתוג
סיכום
ביבליוגרפיה
אנרגיה · אסטרטגיה · הדלק · מוצרים · מיתוג · סביבה · עיסקית · שוק · שיווק · תחרות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגייה שיווקית- חברת "דלק"", סמינריון אודות "אסטרטגייה שיווקית- חברת "דלק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.