עבודה מס' 064254
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח מסכם של תפיסת ומיצוב המותג.
3,995 מילים ,5 מקורות ,2005
תוכן העניינים
חלק א'
מאפייני המותג
אסטרטגיה שיווקית
אסטרטגיית כיסוי השוק
אסטרטגית המיצוב
אסטרטגיית המיתוג
סביבה תחרותית של המותג
ניתוח S.W.O.T
שלב במחזור החיים בו נמצא שוק המוצר
צרכני המותג
חלק ב'
ניתוח מפה תפיסתית
ניתוח מפה אסוציאטיבית
עולם תוכן, דימויים וסגנון חיים של המותג
ניתוח מסכם של תפיסת ומיצוב המותג
ביבליוגרפיה
1. "רשת קפנטו משדרגת את סניפיה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל", www.foodis.co.il, 23/9/04.
2. חגית ברונסקי, "בועה על סף פיצוץ", walla.co.il, 7/12/04. http://food.walla.co.il/?w=/908/636938
3. סיוון קלינגבייל, " BDI: הכנסות בתי הקפה- 3 מיליארד שקל", הארץ אוןליין. http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=369510 contrassID=2 subContrassID=6 sbSubContrassID=10
4. "קפנטו תפתח 2 סניפים בהשקעה של 600 אלף ד'" YNET, 27/3/05. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3063838,00.html
5. חן קוטס בר, "יוצאים מהבוץ", מעריב, 22/4/05.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קפה נטו", סמינריון אודות "קפה נטו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.