עבודה מס' 064214
מחיר: 119.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניסיון לבדוק השפעת הלמידה מרחוק על מעורבותו של הספרן בהכנסת התוכנית ובקשר עם התלמידים.
2,732 מילים ,6 מקורות ,2001
השינוי שהביא אתו תחום המידע לא פסח גם על תחום החינוך. סטודנטים יכולים כעת ללמוד באמצעות תוכנות, או באמצעות לימוד מרחוק ("DISTANT LEARNING") סטודנט הלומד מהבית מפחית את אפשרויות החברות שלו, והימצאותו בבית מפחיתה את אפקטיביות המסגרת בה הוא אמור להיות.
העבודה הנוכחית מנסה לבחון את השפעת הלמידה מרחוק על מעורבותו של הספרן בהכנסת התוכנית ובקשר עם התלמידים. העבודה מסתמכת רובה ככולה על מחקרים, חוות דעת וניסיון של העוסקים במקצוע הספרנות והמידענות וחוקרים במוסדות להשכלה גבוהה רחבי העולם.
כסיום ידון מקומו העתידי של הספרן ונוכח התפתחות שיטת למידה מרחוק: האם תפקידו יכחד או שמא יתפתח וייעשה חיובי אף יותר מבעבר.
הערת מערכת: לא בכל העבודה צויינו מראי מקום.
למידה · סינכרונית · ספרנות · מידענות · טכנולוגיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטת הלמידה מרחוק בהשכלה גבוהה ומקום הספרן והספריה", סמינריון אודות "שיטת הלמידה מרחוק בהשכלה גבוהה ומקום הספרן והספריה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.