עבודה מס' 064130
מחיר: 361.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: שיווק דרך האינטרנט וניתוח יעילות שיווק מקוון לעומת דרכי שיווק אחרות כמו טלפון, דואר רגיל וכדומה.
12,172 מילים ,25 מקורות ,2002
בעשור הקרוב יעוצב השיווק מחדש, מאל"ף עד תי"ו. אין כמעט ספק כי בשנים הראשונות של המאה ה - 21 השווקים והשיווק יפעלו על-פי עקרונות שונים לחלוטין. היורשת של "החברה המתועשת" - "כלכלת המידע" - תחלחל לכל ההיבטים של חיי היומיום ותשנה כמעט את כולם. המהפכה הספרתית כבר שינתה את התפיסות שלנו בנוגע למרחב, לזמן ולמסה. חברה אינה צריכה מקום גדול; היא יכולה להיות מדומה ולהימצא בכל מקום. ניתן לשגר מסרים ולקבל אותם בעת ובעונה אחת. חפצים כמו ספרים, מוסיקה וסרטים ניתנים כיום להעברה בצורת "בייטים", ולא כחפצים בפועל.
המרחב הקיברנטי יביא לפתחנו עידן שבו הקנייה והמכירה יהיו אוטומטיות ונוחות יותר. העסקים יקושרו זה לזה, וללקוחות שלהם, ברשת מדומה מושלמת, "בלי תפרים". המידע יזרום באינטרנט כהרף עין, על פני כל כדור הארץ, ובעלות אפסית. המוכרים יגלו שקל יותר לזהות קונים פוטנציאליים, והקונים יגלו שקל יותר לזהות את המוכרים ואת המוצרים הטובים ביותר. הזמן והמרחק, שגרמו לעלויות גבוהות ושימשו בעבר מחסומים בפני הסחר, יתכווצו לבלי הכר. סוחרים שימשיכו למכור בשיטות הישנות ייעלמו מהזירה בהדרגה.
בהמשך העבודה נבחן את האפשרויות הבלתי פוסקות ההולכות ונגלות לעינינו בזכות המהפכה הספרתית, וכיצד הן משנות את הרגלי הקנייה של הצרכנים ושל העסקים. אחר כך נתיר את סבך ההשלכות של דפוסים משתנים אלה על הדרך שבה על המוכרים לפעול במאה ה - 21.
כלי המחקר היה שאלון מובנה שכלל בתוכו 14 שאלות המתייחסות להרגלי השימוש של הנחקר בדואר האלקטרוני ולבחינת כדאיות השימוש בו כערוץ שיווקי וקבלת מידע פיננסי ו - 6 שאלות דמוגרפיות אשר כללו: מין הנחקר, השכלת הנחקר, מצב עיסוקי של הנחקר, אזור מגורים של הנחקר וזמן השימוש של הנחקר בדואר האלקטרוני.
עיבוד הנתונים בוצע בתוכנה הסטטיסטית spss (אינו כלול בעבודה) ובו חושבו ממוצעים, סטיות תקן, שכיח וחציון עובר כל הנשאלים. כמו כן בוצע שימוש בתצוגה גרפית המתייחסת לכל הנתונים אשר התקבלו מתשובות הנחקרים.
תוכן העניינים:
1. מבוא
2. רקע תיאורטי
2.1 צמיחת השיווק הישיר ותועלותיו
2.2 צמיחת השיווק הישיר והעסקים האלקטרוניים
2.3 תועלות השיווק הישיר
2.4 מסדי נותנים של לקוחות שיווק ישיר
2.5 ערוצים עיקריים לשיווק ישיר
2.5.1 מכירה פנים אל פנים
2.5.2 דיוור ישיר
2.5.3 שיווק באמצעות קטלוגים
2.5.4 טלמכר
2.5.5 ערוצי תקשורת נוספים לשיווק תגובה ישירה
2.5.6 שיווק קיוסקים
2.6 שיווק במאה ה - 21 : סחר מקוון
2.7 הצרכן המקוון
2.7.1 שיווק מקוון - יתרונות וחסרונות
2.7.2 הפעלת שיווק מקוון
2.7.3 נוכחות אלקטרונית באינטרנט
2.7.4 פרסום מקוון
2.7.5 פורומים, קבוצות דיון וקהילות רשת
2.7.6 דואר אלקטרוני ושידורים ברשת
2.7.7 שיווק מכוון על פי דרישה - ההצלחה השיווקית הבאה?
2.8 סוגיות ציבוריות ואתיות בשיווק ישיר
3. מתודולוגיה
3.1 השערת המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר והמדגם
3.3 שיטת המחקר
3.4 כלי המחקר
3.5 ההליך
3.6 שיטת עיבוד הנתונים
4. הצגת הממצאים
5. דיון וניתוח
ביבליוגרפיה
נספחים
ישיר · דואר · אלקטרוני · סחר · אלקטרוני · מקוון
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק דרך האינטרנט", סמינריון אודות "שיווק דרך האינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.