עבודה מס' 070377
מחיר: 164.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: אפיון התחרות הענפית, פילוח השוק, קהל המטרה באינטרנט, הצבת יעדים כמותיים ראליים ברי מדידה, פיתוח אסטרטגיית E-marketing, תוכנית להבאת גולשים נוספים לאתר ויצירת יחס המרה.
3,479 מילים ,4 מקורות ,2015
עבודה זו עוסקת באתר "מושבניק" העוסק בתחום רכישה אונליין של ירקות ופירות טריים היישר מהחקלאי. בעבודה זו התבקשנו לשפר את ביצועי החברה ברשת האינטרנט. בעבודה זו התמקדנו באפיון התחרות הענפית, פילוח השוק, קהל המטרה באינטרנט, הצבת יעדים כמותיים ראליים ברי מדידה, פיתוח אסטרטגיית E-marketing, תוכנית להבאת גולשים נוספים לאתר ויצירת יחס המרה.
בעבודה זו למדנו שהרכישה באינטרנט הולכת וגדלה בכלל התחומים ובפרט בעולם הפירות וירקות, ולכן חשוב לפתח זאת. בנוסף, האתר אינו מקנה חוויה מקסימלית ללקוח בעת הגלישה ולכן חשוב לפתח ערך מוסף ללקוח ולפתח אתר ייעודיי לרכישה ברשת, על מנת ליצור בידול תחרותי שיביא להגדלת רווחי החברה.
תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 רקע על האתר
1.2 ענף
1.3 מתחרים בענף
2. ניתוח מצב הקיים -ניתוח TOWS
3. פילוח השוק ובחירת קהלי המטרה
3.1 פילוח הדמוגרפי
3.2 פילוח פסיכוגרפי
3.3 פילוח התנהגותי
4. יעדים
5. הבאת גולשים לאתר
6. שיפור יחס המרה
7. מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים
שיווק · אינטרנט · אתר · מושבניק · גולשים · רכישה אונליין · E-marketing · אתר מקוון · מסחר אלקטרוני
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק באמצעות האינטרנט - האתר "מושבניק"", סמינריון אודות "שיווק באמצעות האינטרנט - האתר "מושבניק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.