עבודה מס' 064112
מחיר: 361.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הקשר בין סגנון ניהול של רכז המגמה לבין שביעות רצונם של המרצים במכללת אמונה
11,158 מילים ,45 מקורות ,2002
בשנת 2002 חלה ירידה ניכרת במספר הסטודנטיות שנרשמו למכללה, דבר שגרם לירידה ברווחי המכללה ופגע בפעילותה השוטפת. כמו כן, היתה תחלופה גדולה בקרב רכזי המגמות, שפגעה בתפקוד צוות בהוראה במכללה.
מטרותיו של המחקר לבחון את הקשר שבין סגנון הניהול של רכז המגמה לשביעות רצונם של המרצים במכללה ואת הקשר שבין שביעות רצונם של המרצים לשביעות רצונם של הסטודנטיות הלומדים במכללה.
כמו כן, להשוות את ממצאיו של מחקר זה ביחס למחקרים קודמים ותיאוריות שונות, שבחנו קשרים והשפעות של סגנונות ניהול על שביעות רצונם של עובדים במהלך עבודתם.
תוכן העניינים
פרק 1 - מבוא
1.1 תאור הנושא
1.2 מבנה ארגוני
1.3 הבעיה העסקית
1.4 מטרותיו היישומיות והתיאורטיות של המחקר
1.5 רציונאל המחקר
פרק 2 - סקירת ספרות
2.1 הגדרת משתני המחקר
2.2 מודל המחקר
2.3 השערות המחקר
פרק 3 - שיטת המחקר
3.1 שיטת המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר
3.3 המדגם
3.4 הליך המחקר
3.5 כלי המחקר
3.6 שיטת הניתוח
3.7 מגבלות המחקר
פרק 4 - ממצאים
פרק 5 -דיון וניתוח
פרק 6 - סיכום, מסקנות והמלצות
6.1 סיכום
6.2 מסקנות
6.3 המלצות
6.4 המלצות למחקרים עתידיים
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון
סגנונות · ניהול · חינוך · מכללה · סטודנטים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סגנון ניהול ושביעות רצון עובדים", סמינריון אודות "סגנון ניהול ושביעות רצון עובדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.