עבודה מס' 064105
מחיר: 312.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ההבדל באיכות השירות בין חברת ליסינג הדוגלת בשיווק מרוכז לבין חברת ליסינג הדוגלת בשירות מורחב לבין שביעות רצון לקוחות
6,916 מילים ,30 מקורות ,2002
במחקר זה, ניסיתי לבדוק האם קיים הבדל בין חברת הליסינג "ח.ל. ליסינג" אשר דוגלת בשיווק מרוכז לבין חברת הליסינג "זלר - אבלגון" אשר דוגלת בשיווק מורחב והאם שיטת השיווק הנהוגה בהם משפיעה על רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות מרמת השירות הניתן להם ע"י החברות השונות.
לצורך כך, ביצעתי מחקר אשר התבצע באמצעות סקר-שאלון בקרב אוכלוסיית המחקר שהייתה צרכנים שהשתמשו בשירותים של שתי חברות הליסינג הנזכרות לעיל, אשר אחת מהן דוגלת כאמור בשיווק מרוכז והשנייה דוגלת בשיווק מורחב.
הדגימה הייתה דגימה מקרית בקרב הלקוחות של שתי החברות - בכל חברה העברתי 30 שאלונים (בסך הכל הועברו 60 שאלונים.)
כלי המחקר שבחרתי בו לצורך המחקר היה שאלון מובנה. וכלל בתוכו את שלושת החלקים הבאים:
א. פרטים סוציו-דמוגרפיים כגון: גיל, מין, מצב משפחתי.
ב. שביעות רצון הלקוחות מרמת השירות, מן המחירים וממגוון המוצרים.
ג. איכות השירות הניתפשת מתחומים שונים, כגון: שירותי אירוח, זמינות השירות, אדיבות השירות וכדומה.
תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
פרק 1 - מבוא
1.1 רקע
1.2 הבעיה העסקית
1.3 מטרות המחקר
פרק 2 - סקירה ספרותית
2.1 מהו שיווק
2.1.2 שיפור השירות ללקוח
2.2 תהליך קבלת החלטות קניה
2.3 מה מאפיין את הצרכן המודרני בישראל?
2.3.1 נאמנות לקוחות
2.4 שיפור בשירות - כל הזמן
2.5 אסטרטגיה תחרותית - רקע תיאורטי
2.5.1 אסטרטגיות תחורותית
2.5.2 אסטרטגיות גנריות
2.6 גורמים המשפיעים על בחירת האסטרטגיה הנכונה
2.6.1 שינויים בצרכים
2.6.2 תהליך הלמידה של הקונים
2.6.3 התרחבות הענף
2.6.4 התפתחות מוצרים חליפיים
2.6.5 מדיניות הממשלה
2.6.6 כניסות ויציאות מהענף
2.7 משאבים ויכולות כבסיס האסטרטגיה
2.7.1 לקיחת מלאי של משאבי הפירמות
2.7.2 זיהוי והערכה של יכולות
פרק 3 - מתודולוגיה
פרק 4 - ממצאים
פרק 5 - שביעות רצון הלקוחות
פרק 6 - דיון וניתוח
ביבליוגרפיה
נספחים - שאלוני המחקר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטות שיווק מרוכז ומורחב בחברות ליסינג ושביעות רצון של לקוחות", סמינריון אודות "שיטות שיווק מרוכז ומורחב בחברות ליסינג ושביעות רצון של לקוחות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.