היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטות שיווק מרוכז ומורחב בחברות ליסינג ושביעות רצון של לקוחות

עבודה מס' 064105

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההבדל באיכות השירות בין חברת ליסינג הדוגלת בשיווק מרוכז לבין חברת ליסינג הדוגלת בשירות מורחב לבין שביעות רצון לקוחות

6,916 מילים ,30 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

במחקר זה, ניסיתי לבדוק האם קיים הבדל בין חברת הליסינג "ח.ל. ליסינג" אשר דוגלת בשיווק מרוכז לבין חברת הליסינג "זלר - אבלגון" אשר דוגלת בשיווק מורחב והאם שיטת השיווק הנהוגה בהם משפיעה על רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות מרמת השירות הניתן להם ע"י החברות השונות.
לצורך כך, ביצעתי מחקר אשר התבצע באמצעות סקר-שאלון בקרב אוכלוסיית המחקר שהייתה צרכנים שהשתמשו בשירותים של שתי חברות הליסינג הנזכרות לעיל, אשר אחת מהן דוגלת כאמור בשיווק מרוכז והשנייה דוגלת בשיווק מורחב.
הדגימה הייתה דגימה מקרית בקרב הלקוחות של שתי החברות - בכל חברה העברתי 30 שאלונים (בסך הכל הועברו 60 שאלונים.)
כלי המחקר שבחרתי בו לצורך המחקר היה שאלון מובנה. וכלל בתוכו את שלושת החלקים הבאים:
א. פרטים סוציו-דמוגרפיים כגון: גיל, מין, מצב משפחתי.
ב. שביעות רצון הלקוחות מרמת השירות, מן המחירים וממגוון המוצרים.
ג. איכות השירות הניתפשת מתחומים שונים, כגון: שירותי אירוח, זמינות השירות, אדיבות השירות וכדומה.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
פרק 1 - מבוא
1.1 רקע
1.2 הבעיה העסקית
1.3 מטרות המחקר
פרק 2 - סקירה ספרותית
2.1 מהו שיווק
2.1.2 שיפור השירות ללקוח
2.2 תהליך קבלת החלטות קניה
2.3 מה מאפיין את הצרכן המודרני בישראל?
2.3.1 נאמנות לקוחות
2.4 שיפור בשירות - כל הזמן
2.5 אסטרטגיה תחרותית - רקע תיאורטי
2.5.1 אסטרטגיות תחורותית
2.5.2 אסטרטגיות גנריות
2.6 גורמים המשפיעים על בחירת האסטרטגיה הנכונה
2.6.1 שינויים בצרכים
2.6.2 תהליך הלמידה של הקונים
2.6.3 התרחבות הענף
2.6.4 התפתחות מוצרים חליפיים
2.6.5 מדיניות הממשלה
2.6.6 כניסות ויציאות מהענף
2.7 משאבים ויכולות כבסיס האסטרטגיה
2.7.1 לקיחת מלאי של משאבי הפירמות
2.7.2 זיהוי והערכה של יכולות
פרק 3 - מתודולוגיה
פרק 4 - ממצאים
פרק 5 - שביעות רצון הלקוחות
פרק 6 - דיון וניתוח
ביבליוגרפיה
נספחים - שאלוני המחקר

קטע מהעבודה:

החברה צריכה להתמקד באסטרטגיה שיווקית המתאימה לה כך שתיצור נאמנות ומוניטין מצד הלקוחות. שהרי נאמנות מאפשרת חסכון בהוצאות שיווק, אין צורך בפרסומת רבה, מבצעי קידום מכירות או שינויים במוצר. לקוח נאמן מפרסם את המוצר ואת החברה בין חבריו-פרסומת חיובית מפה לאוזן.

תגים:

רכב · פורטר · תחרות · לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטות שיווק מרוכז ומורחב בחברות ליסינג ושביעות רצון של לקוחות", סמינריון אודות "שיטות שיווק מרוכז ומורחב בחברות ליסינג ושביעות רצון של לקוחות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.