היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיזם עסקי בתחום הנדל"ן של "קבוצת איינשטיין"

עבודה מס' 064097

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור וניתוח הצלחת מיזם עסקי המאפשר ללקוחות ליהנות משירותי נדל"ן ושירותים יוקרתיים אחרים בכל זמן ובכל מקום בעולם

2,583 מילים ,10 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

"קבוצת איינשטיין" הינה חברת נדל"ן בינלאומית הנמצאת בבעלות ישראלית ומשרדיה של ההנהלה הראשית ממוקמים בתל-אביב.
לפני כשנה הקימה החברה את ה - The Royal International Members Club. זהו מיזם ייחודי ויוצר דופן בתפישתו היצירתית ובאיכויותיו הנדירות.
במסגרת המיזם מעניקה החברה שירות VIP לכל לקוח החבר במועדון שירות עילאי וחובק עולם המסופק לו לפי דרישה ובזמן אמיתי הן בתחום הנדל"ן היוקרתי והן בתחומים רבים נוספים המעניקים ללקוח את איכות החיים הגבוהה ביותר.
המיזם הוקם במטרה לענות באופן האיכותי ביותר על הצורך האמיתי הקיים בקרב קהל לקוחותיה של החברה, בארץ ובעולם, המבקשים לקבל את שירותי הנדל"ן האיכותיים והמקצועיים ביותר בהיקף בינלאומי ובזמינות ON - LINE סביב כל העולם, בכל שעות היממה, בכל שפה נדרשת, תוך כיסוי מלא ואיכותי בתחומי הנדל"ן היוקרתי (בארץ ובעולם), אפשרות לניצול נכון של הזדמנויות נדירות להשקעה בנכסי נדל"ן יוקרתיים.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. תאור הארגון
3. פרופיל היזם
4. תאור המיזם
5. ניתוח המיזם הצלחה או כישלון?
6. סיכום
7. מקורות
נספח

קטע מהעבודה:

בקשר בין שביעות רצונו של הלקוח ממוצריה ושירותיה של הפירמה ובין הביצועים העסקיים בטווח הבינוני והארוך, הוא קשר שנחקר והוכח במחקרים מעשיים ותיאורתיים רבים. לקוחות שבעי רצון יהיו נאמנים, ימליצו על הפירמה ויביאו לה רווחים נוספים, אשר עשויים לממן את ההשקעה בשביעות רצון הלקוח.

מקורות:

סך מאזן
דוחות כספיים (באלפי ?)
שנתי 2001
4,490
דצמבר 2002
4,550
דצמבר 2002
24,217
4,180
4,185
1,521
הון עצמי
293
294
433
מכירות
82
88
507 -
רווח לפני מס
82
88
507 -
רווח לפני סעיפים מיוחדים
82
88
507 -
רווח נקי
135 -
41
113
תורים מזומנים מפעילות שוטפת
0.04
0.06
0.13 -
רווח למניה (בש"ח)

פרופיל היזם
הגדרת היזמות הכלכלית איננה אחידה בספרות המקצועית. בהכללה ניתן לומר כי יזמות עיסקית היא תהליך המשלב השקעת הון, הכרוכה בגיוס הון עצמי ו/או בגיוס הון ממשקיעים וחדשנות.
במונח "יזם" הכוונה היא לסוג של פעולה חברתית. יזם הוא אדם המנסה להפיק רווח מהיותו מקשר בין רעיונות ואנשים שאינם מקושרים. חורים מבניים מבנה החברתי יוצרים הזדמנויות יזמיות. אנשים בעלי נטיות יזמיות, ינצלו חורים מבניים אלו ליצירת קשרים בין שחקנים ושנים (Burt, 2002).
היזם הוא פרט הממלא תפקיד של הוצאה לפעול של צרופים חדשים של גורמי ייצור (על מנת להציג תוצר חדש). רק אדם יכול להיות יזמי, בניגוד לארגון או תפקיד שאינם יכולים להיות יזמים. קיים שוני בין התנהגות היזמית לבין התנהגות כלכלית אחרת. הפונקציה היזמית מאופיינת על ידי קבלת החלטות בעלות חשיבות אסטרטגית או
חדשנית, ולעומתם, הפונקציה הניהולית מאופיינת על ידי קבלת החלטות ופעולות ניהול שגרתיות, תוך שמירה על קיומם של העסקים (אהרוני, 2000).
תפקידו של היזם הוא לכוון את המשאבים לשימוש כלשהו. היזם הוא זה שמחליט על הקצאות של משאבים מסוימים כגון: הון, עבודה וחומרי גלם בדרך מסויימת, היינו: בטכנולוגיה מסוימת. אולם, להקצאת המשאבים קודמת פעולה של גילוי (Discovery). גילוי של הזדמנות נושאת רווח. הזדמנות זו יכולה להיות גילוי של ביקוש סמוי למוצר
מסוים, תחזית לביקוש עתידי, גילוי דרך לניצול המשאבים באופן שיבטיח מחיר טוב יותר בשוק וכו' (Gilad, 1999). כמו כן, היזם הוא הן המשקיע והן המוציא לפעול של רעיון כלשהו. הוא מארגן את ההשקעה ומגייס הון, כאשר הוא לוקח על עצמו חלק נכבד מהסיכון, ולעיתים אף את כולו. בנוסף לגילוי ההזדמנויות שעדיין לא מומשו,
היזם יוצר שינויים העונים על צורכי השינוי של החברה (Burch, 2000).
אהרוני (2000), סוקר הגדרות שונות של יזמות, ומצביע על חשיבות גורם אי הוודאות בהגדרת ההתנהגות היזמית. לטענתו, מישהו במערכת הכלכלית חייב לפעול בתנאים של אי-וודאות, ואדם זה הוא היזם, שתפקידו להחליט החלטות שאין אפשרות אובייקטיבית לחזות את תוצאותיהן. אהרוני, אם כן, מייחס חשיבות יתרה לשאלת הסיכונים שנוטל
היזם. הוא רואה בנטילת הסיכון או בפעולה בתנאי אי וודאות את עיקר תפקידו של היזם. ההתנהגות היזמית מוצגת על ידו כרצף של קבלת החלטות, אשר לו שני ממדים: אי וודאות וחשיבות. יכולות להיות החלטות בלתי חשובות וכמעט וודאיות, ויכולות להיות החלטות חשובות ועקרוניות באי וודאות גדולה. ההחלטות האחרונות הן אלה
המאפיינות את היזם. הבעיה, לדבריו, היא להגדיר את רמת החשיבות ורמת אי הוודאות של החלטות אלו.
לדעת חוקרים רבים עיקר הפעילות היזמית מתמצא בחדשנות הנלווית לפעילות זו. החדשנות נתפסת כהפעלה תכליתית של משאבים באופן חדש, על מנת ליצור משאבים חדשים. החדשנות לא חייבת לבוא לידי ביטוי בהמצאת תוצרים חדשים או טכנולוגיות חדשות, אלא גם בהנהגת דרכים חדשות בייצור בארגון ובייצור, סיגול המצאות של אחרים וכו'
(אהרוני, 2000). בעוד שיזמים ממוקדים בחיפוש הזדמנויות, חדשנות שיטתית מקורה בחיפוש תכליתי ומאורגן אחר שינויים והזדמנויות, ששינויים אלה עשויים להציע (Drucker, 2000).
יתרה מכך, גורם החדשנות אינו מספיק על מנת שנוכל להגדיר אדם כיזם. חדשנות ויצירתיות מאפיינות הן את החשיבה הניהולית האסטרטגית והן את היזמות הפנים ארגונית, היינו: קיימת אפשרות לפרוץ מסלול נפרד לקידום בתוך הארגון. פריצה זו אינה מצריכה קידום לדרגה של מנהל, אלא דורשת המצאה, חדשנות ופריצות דרך למוצרים
חדשים, שיעמידו את החברה בקו הראשון של התחרות בשוק (Roberts, 1999; Ohmae, 1999).
יזמות פנים ארגוני נבדלת מהיזמות החיצונית בדרך של היזם לגייס הון חיצוני או להישען על מקורות מימון עצמאיים. גם אם היזם הפנים ארגוני זוכה לתמיכת הארגון, המעמיד לרשותו משאבים ארגוניים, הרי שלא קיים מימד הסיכון הכלכלי המלווה את היזם החיצוני. שכן, תמיכת הארגון,ש באה לידי ביטוי בהקצעת הון פנימי עבור היזם
הפנים ארגוני, מעבירה את נטילת הסיכון מהיזם אל הפירמה.
היצירתיות באה לידי ביטוי בכל פעולה יזמית החל מגילוי הזדמנות לרווח, דרך תכנון תוכניות מפורטות לגבי הדרכים למימוש הרווח וכלה בעיצוב המוצר עצמו. החדשנות מתבטאת בחיפוש מתמיד אחר משהו ייחודי ובאיתור האלמנטים הלא שגרתיים במוצר (Burch, 2000).
Gilad (1999), טוען כי כל פעולה יזמית היא יצירתית החל מתהליך איתור ההזדמנויות לרווח ובחירת המוצר, בחירת תהליך הייצור המתאים ורכישת המשאבים הדרושים למימוש ההזדמנויות:
עצם הגילוי והחשיפה של הזדמנויות לרווח,ש היא עדיין בלתי מנוצלת.
חשיבה מקורית, בכדי למצוא את המוצר המתאים שיהיה ייחודי.
ייחודיות המוצר צריכה להתגבר על התחרות בשוק.
ייחודיות המוצא צריכה לשכנע את הצרכן לוותר על אלטרנטיבות אחרות.
תפיסת השוק חייבת לצפות את הביקוש העתידי - מהי הייחודיות המבוקשת באופן סובייקטיבי על ידי פלח שוק מסויים.
מקוריות בניצול והקצאת המשאבים בכדי לממש את ההזדמנות לרווח על ידי: ייעול, מוצר פשוט יותר מהמקורי, מחיר זול יותר וכו'.
הגדרות חדשות יותר של יזמות, שמות דגש על הערנות להזדמנות לרווח (alertness to (opportunities. הפעילויות היזמיות אפשריות, בעצם, הודות לחשיפת ההזדמנות והיכולת לצפות נכון היכן מצויות מגבלות השוק (Kirznr, 1999). יזמות מונעת על ידי תפיסה של הזדמנויות, יותר מאשר על ידי משאבים, המצויים כבר בשליטה בהווה
תמצית היזמות היא ניצול הזדמנויות חדשות שיוצרות המצאות חדשות, פיתוחן לשוק ושיווקן לשימוש נרחב יותר מאשר הפיתוח והידע עצמם.
התגלית היזמית היא קשה ומורכבת, בעיקר כאשר צריך לחזות ביקוש עתידי. הגילוי של הזדמנות במקרה זה הוא למעשה ניחוש, שאף פעם לא ניתן לדעת בוודאות שהוא נכון. מכאן, שעצם כוחה של היזמות ליצור חידוש, שינוי או קדמה כרוך במידה של סיכון.
היזם הוא אדם שפועל בתנאי אי ודאות. תפקידו להחליט החלטות שאין אפשרות אובייקטיבית לחזות את תוצאותיהן. ההתנהגות היזמית מוצגת כרצף של קבלת החלטות חשובות ועקרוניות בתנאי אי וודאות גדולה. המשמעות של פעילות בתנאי אי-וודאות היא, שהיזם מסכן לא רק את כספו אלא גם את מעמדו בחברה מבחינת קריירה והישגים, ואת
בטחונו האישי מבחינת המשפחה ובחינת התפיסה העצמית שלו (כמצליח או לאו). לכן, המשמעות של הפסד עלולה להיתפס ככישלון אישי, שעלול לגרור אחריו רגשות חזקים בעקבות זאת (סלומון, 1999).
אחד המאפיינים הבולטים של יזמים הוא הנכונות לקחת סיכון מחושב. מאחר והוא מייחס את תופעת היזמות למניע להישג, הוא מתאר את הנכונות לקחת סיכון ולפעול בתנאי אי ודאות כפונקציה של המניע להישג. היזם יעדיף סיכונים מתונים על פני סיכונים קיצוניים ובתנאי אי ודאות יבחר מטרות פעולה בעלות קושי בינוני. הוא יעדיף
מצבים בהם יש ביכולתו להשפיע על תוצאות הפעולה על פני מצבים בהם אין ביכולתו להשפיע על הסיכון שבחר (סלומון, 1998).
Collins Moore (1999), מדגישים במחקרם היבטים אישיותיים של יזמים. תכונה בולטת המאפיינת יזמים היא העדר יכולת לקבל הוראות מ"מנהיגים" בארגונים גדולים. תכונה זו מוצגת כתכונה העיקרית המבדילה ביניהם לבין אנשי הארגון. היזם מתקשה לתפקד ביעילות בארגון שייך לו.
תיאור המיזם
The Royal International Members Club - המועדון המלכותי לנדל"ן בינלאומי, הינו מיזם ייחודי ויוצא דופן בתפישתו היצירתית ורבת המעוף ובאיכויותיו הנדירות - פרי יוזמתה העילאית של קבוצת איינשטיין.
עם הקמת The Royal International Members Club מרחיבה וממנפת חברת קניון מגורי יוקרה את הישרות הניתן ללקוחותיה הנבחרים, ומעניקה לכל לקוח החבר במועדון שירות עילאי וחובק עולם, המסופק לו לפי דרישה ובזמן אמיתי - הן בתחומי הנדל"ן היוקרתי והן בתחומים רבים נוספים במעניקים ללקוח את איכות החיים הגבוהה ביותר.
The Royal International Members Club פועל כמועדון V.I.P בינלאומי סגור ונדיר באיכות חבריו הנכבדים הנמנים כולם על האלפיון העליון של קהיליית העסקים ומקבלי ההחלטות בישראל , אליטת המשקיעים האמידים ביותר מקרב 14 הקהיליות היהודיות הגדולות ברחבי העולם,ת ובכירי המומחים וברי הסמכא בתחומי הנדל"ן היוקרתי
בישראל ובעולם.
The Royal International Members Club הוקם במטרה לענות באופן האיכותי ביותר על הצורך האמיתי הקיים בקרב קהל לקוחותיה הנבחרים של קבוצת איינשטיין, בארץ ובעולם, המבקשים לקבל את שירותי הנדל"ן האיכותיים והמקצועיים ביותר, בהיקף בינלאומי ובזמינות On-Line סביב כל העולם, בכל שעות היממה, בכל שפה נדרשת - תוך
כיסוי מלא ואיכותי של התפתחויות בתחומי הנדל"ן היוקרתי, אפשרות לניצול נכון של הזדמנויות נדירות להשקעה בנכסי נדל"ן יוקרתיים, קבלת שירות מלכותי על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם ואפשרות להתייעצות אישית ודיסקרטית עם בכירי המומחים בישראל ובעולם.
זכות החברות במועדון מוקנית לקהל נבחר ומצומצם ביותר של לקוחות איכותיים, המקבלים לידיהם את כרטיס המועדון ועליו קוד צופן אישי המאפשר גישה ישירה ודיסקרטית למרכז המידע והשירות הבינלאומי העומד באופן בלעדי העומד באופן בלעדי לרשות חברי המועדון, המעניק שירות On-Line ב - 7 שפות שונות, 24 שעות ביממה, 365 ימים
בשנה.
The Royal International Members Club הינו נדבך נוסף בפעילותה חובקת העולם של קבוצת איינשטיין המביא לידי ביטוי את תפישת עולמה הנדירה והייחודית המשלבת מקצועיות והתמחות רבת מוניטין, שירות מלכותי לקהל לקוחות ייחודי באיכויותיו, יזמות פורצת גבולות, יצירתיות שיווקית ומעוף עסקי, השקעה רבת אופקים וארוכת
טווח, ומבנה עסקי רב-מימדי, ייחודי ונדיר מסוגו בעולם.
כל זאת במטרה להבטיח לכל אחד מלקוחותיה הנבחרים את פוליסת הנדל"ן המשולבת והאיכותית ביותר: עיסקת יוקרה התפורה באמנות לדרישותיו, ברמה הגבוהה ביותר. בין השירותים הבינלאומיים המוענקים באופן בלעדי לחברי The Royal International Members Club והכוללים הטבות מיוחדות, הכוונה ויעוץ על ידי בכירי המומחים בישראל
ובעולם. יעוץ נדל"ן בינלאומי לפני קנייה או מכירה של נכס יוקרתי, הזדמנויות מיוחדות בתחום בתי היוקרה, בישראל ובעולם סקירת התפתחויות עתידיות בתחום בתי היוקרה מידע עדכני על נדל"ן יוקרתי בערים המרכזיות ברחבי העולם "טיפים" רבי ערך בכל היבטי עיסקות בתי יוקרה, מחירי מגרשים לוילות וקוטג'ים, מחירי וילות
וקוטג'ים, מחירי דירות יוקרה ופנטהאוסים במגדלי קו הים, מחירי מלונות דירות, מחירי נדל"ן יוקרתי במשקים ובמושבים, השוואה בין מחירי עיסקות יוקרה עדכניות באזורים שונים. שירותי שמאות מקרקעין, שירותי אדריכלות, שירותי הנדסת בנין, שירותי בנקאות, שירותים פיננסיים ומשכנתאות לבתי יוקרה, שירותי מיסוי וראיית
חשבון, חברות קבלניות המתמחות בבניית וילות, אמנים ופסלים ישראליים ובינלאומיים, מעצבי פנים (דיזיינרים), מעצבי ריהוט, עיצוב גנים ושירותי גינון, שירותי ביטוח מבנים, שירותי אבטחה, בטחון ואזעקות, שירותי תקשורת מרכזית, שירותי העברת בתי יוקרה, שירותי תחזוקה לבתי יוקרה. כלים סניטריים, ג'קוזי ושיש מערכות
אקלים מרכזי, מערכות מרכזיות לשאיבת אבק, ריהוט יוקרה, מטבחי יוקרה, מוצרי חשמל יוקרתיים, מערכות סראונד וקולנוע ביתי, טלוויזיות ומסכי ענק, מגרשי טניס, בריכות שחייה, שירותי יוקרה מלכותית נלווים: לימוזינות ומכוניות יוקרה, הזמנה ותאום טיסות ובתי מלון שירותי או-פר.
ניתוח המיזם הצלחה או כישלון?
בהקמת מועדון לקוחות פועלת החברה לשמור לקוחותיה וטיפוחם. ניתן לזהות על פי קוטלר והורניק (2000), שלושה עקרונות מרכזיים.
לקוחות קיימים הם נכס לחברה.
הוצאות המיועדות לשימור הלקוחות הן השקעות הצפויות להניב רווחים בעתיד.
קיים קשר ישיר (Cause and Effect) בין מרכיבי איכות המוצר, שביעות רצון הלקוח, הביצועים הכלכליים של הפירמה.
באמצעות מועדון הלקוחות יכולה "קבוצת איינשטיין" להעלות את שביעות הרצון בקרת מגוון לקוחותיה. וכפועל יוצא מכך להגדיל את רווחיה.
השפעת שביעות רצון הלקוח על רווחיות החברה.
הגדלת הקניות החוזרות - נאמנות לקוח
הגברת הקניות צולבות - העמקה
שיפור סבילות מחיר והגדלת רווח
הפחתת עלויות שיווק
הפחתת עלויות עסקה ותפעול
הגדלת עלויות שיווק של מתחרים
שיפור המוניטין והגברת תקשורת חיובית מפה לאוזן
הקטנת תחלופת עובדים
"קבוצת איינשטיין", מאז הקמתו של מועדון הלקוחות הגדילה את רווחיה בשיעור ניכר. כסוכן נדל"ן המצוי בקשרי עבודה עם החברה אני יכול לציין כי פעילותה הגלובלית של החברה ברחבי העולם השתנתה למן הקמתו של מועדון הלקוחות. מנתוני החברה עולה כי בישראל למרות המצב הבעייתי הנובע מהצב הבטחוני החמור ומהמצב הכלכלי הקשה
עדיין שומרת "קבוצת איינשטיין" על מעמד שוק איתן בתחום הנדל"ן המסחרי ובתחום הנדל"ן הפרטי המיועד לפלח השוק "האלפיון העליון" בישראל.
מהנתונים שקיבלתי ממחלקת השיווק, עולה כי בישראל עלה שיעור הגידול במפר לקוחותיה של החברה בכ - 6% מאז הקמתו של מועדון הלקוחות.
לאור ההצלחה של המיזם, ניתן לומר, כי אין ספק שארגון המבקש להבטיח את הצלחתו העסקית לאורך זמן, או אף לשפר את תוצאותיו העסקיות, חייב לפעול להגברת נאמנויותיו של לקוחותיו וחייב לעשות זאת באופן יעיל.
אחד האמצעים הבולטים - חיזוק הקשר שבין החברה למגוון לקוחותיה הוא הקמת מועדון לקוחות.
מועדון לקוחות הוא חשוב ואפקטיבי להגברת נאמנות הלקוחות.
דווקא עכשיו בתקופה שבה מצוי שוק הנדל"ן בישראל בתנופת שפל (ואף תחושה מעין זו קיימת אם כי לא כל כך בולטת במספר מדינות שבה פועל החברה ברחבי העולם) אין ספק שתרומתו של מועדון לקוחות לחיזוק הקשר עם הלקוחות וטיפוחם הוא בעל ערך וחשיבות רבה.
סיכום
ההכנה העסקית שיש לנהל את שביעות רצונו של הלקוח הוא אחת מההתפתחויות המובילות של השנים האחרונות בתחום הניהול והשיווק.
בקשר בין שביעות רצונו של הלקוח ממוצריה ושירותיה של הפירמה ובין הביצועים העסקיים בטווח הבינוני והארוך, הוא קשר שנחקר והוכח במחקרים מעשיים ותיאורתיים רבים. לקוחות שבעי רצון יהיו נאמנים, ימליצו על הפירמה ויביאו לה רווחים נוספים, אשר עשויים לממן את ההשקעה בשביעות רצון הלקוח.
המיזם הנדון בעבודה זו הינו כלי חשוב ש"קבוצת איינשטיין" מחוייבת לשמרו ולטפחו. שכן זהו אמצעי חשוב המקשר בין החברה לקהל לקוחותיה בארץ ובעולם.
מקורות
אהרוני, ירון. (2000). "יזמות עסקית". כתבי עת ומאגרי מידע.
www.snunit.k12.il
סלומון, ד. (1999). תכנון עסקי בעולם דינמי, הוצאת צ'ריקובר. תל-אביב.
קוטלר,פ.. והורניק, י. (2000). ניהול השיווק. אוניברסיטת תל-אביב.
Burch, K. (2000). The Entrepreneurship Dynamic: Origins of Entrepreneurship and the Evolution of Industries. Stanford University Press, Stanford, California.
Burt, H. (2002). Handbook of Entrepreneurship Research: An Interdisciplinary Survey and Introduction.
Collins, F. Moore, J. (1999), Multiple Perspectives of Entrepreneurship - Text, Readings and Cases South Western Division, Cincinnati, OH.
Drucker, A. (2000). Intraopreneuring. Harper Row. Pp 87-95.
Gilad, K. (1999). Organizational Entrepreneurship Irwin, pp. 66-94, 176-182.
Kirznr, W. (1999). Entrepreneurship in Established Organizsastsisons: The Case of the Public Sector. Entrepreneurship Theory and Practice (ETP) Fall, pp, 71-91.
Roberts, I. (1999); Ohmae, T. (1999). Converting Military Technology through Corporate Entrepreneurship. Research Policy, 31: 419-435.
נספח
קבוצת איינשטיין
11
חברות שונות המוחזקות ע"י מנהלי החברה
איינשטיין בניין והשקעות בע"מ
איינשטיין ציוד ונכסים (1979) בע"מ
ציבור
לב המפרץ בע"מ
רכב משימתי מיוחד 8X8
איינשטיין חברה לעבודות הנדסיות בע"מ
איינשטיין טכנולוגיות והשקעות בע"מ
5 חברות לניהול מרכזים מסחריים ומשרדים
עד 120 הוד השרון שותפות מוגבלת
MLTD מהנדסים שותפות מוגבלת
רום גב חיפוי וקרוי (1997) בע"מ
מאור משכנתאות אג"ח ונגזרות ריבית (1999) בע"מ
HOLDING BV (הולנד)
חברות היי-טק ישראליות
BV (הולנד)
HolbaBV (הולנד)
ROTTERDAM NV (הולנד)
U.K BV (הולנד)
RONSON DEVELOPMENT 2000 Sp.z.o.o (פולין)
RONSON DEVELOPMENT Sp.z.o.o (פולין)
COASTLANDS LTD (Isle of Man)

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיזם עסקי בתחום הנדל"ן של "קבוצת איינשטיין"", סמינריון אודות "מיזם עסקי בתחום הנדל"ן של "קבוצת איינשטיין"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.