היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ופיתוח מיזמים עסקיים - המיזם: השכרת רכב לפי שעות

עבודה מס' 070299

מחיר: 164.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת כדאיות של מיזם חדש של השכרת רכב לפי שעות מבחינת כל הקריטריונים הנדרשים ביזמות וליזם המתחיל המיזם חדש, ונכלל בזה הקריטריון של מסך ראשון, וניתוחי היתכנות וכדאיות שונים.

7,870 מילים ,3 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

תחום השכרת הרכב הינו שוק ותיק וגדול מאוד, וכדי להיכנס לשוק זה יש צורך להביא רעיון או צורה שונה וחדשה של השכרת רכב ללקוחות. כך בדיוק עשו שני יזמים צעירים באזור בני ברק, כאשר הקימו את חברת "סיטי קאר", שבה מציעים ללקוחות השכרת רכב לפי שעה. החברה מציעה ללקוחותיה, שרכשו מנוי שנתי, להשתמש ברכבים הפזורים ברחבי העיר ולשלם רק עבור הזמן בו השתמשו. הכניסה לרכב נעשית על ידי צ'יפ אלקטרוני המזהה את המנוי, ועל ידי כך ניתן להשתמש ברכב. התשלום הוא עבור שעת שימוש וביחס למספר הקילומטרים שנסע הלקוח, כך שאין תשלום עבור דלק, תיקונים וביטוח. השירות ניתן 24 שעות ביממה ללא עלות שבתות וחגים.

במסגרת עבודה זו, נבדקה הכדאיות של המיזם ביחס לשוק הקיים על פני מספר ממדים: היתכנות השירות, היתכנות התעשייה ושוק המטרה, היתכנות ארגונית והיתכנות פיננסית. מהנתונים עולה שהפוטנציאל של המיזם הינו בינוני עד גבוה באספקטים שנבדקו. הפוטנציאל הגבוה מתבטא הן בנושא החוזק של הרעיון העסקי, הן בנושאים שקשורים לשוק המטרה ולצרכן, מלבד שאין יכולת כלל ליצור מחסומי כניסה והן בנושאים הקשורים למייסד. לעומת זאת, בנושא התעשייתי ובנושא הפיננסי הפוטנציאל הוא בינוני. תוצאות הבדיקה מראות, שההערכה הכוללת של המיזם היא שהינו בעל פוטנציאל בינוני עד גבוה כאמור. מכל מקום, מכיוון שהמיזם כבר התחיל והוא קיים בשוק, מומלץ להמשיך את פעילותו, לנסות להרחיבו לשווקים אחרים תוך ביסוס החברה, ויש לנסות להרוויח ממנו עד כמה שניתן.

תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
רקע
ניתוח היתכנות:
-היתכנות המוצר/ השירות
-היתכנות התעשייה ושוק המטרה
-היתכנות הארגונית
*היתכנות פיננסית
מסקנות
-המלצות
-נספחים
ביביליוגרפיה

קטע מהעבודה:

נחשקות מוצר\שירות
המוצר הוא הגיוני ומתקבל על הדעת, שזהו דבר לגיטימי להקים מיזם להשכרה לפי שעות לכל הנצרך לשירות זה, המנצל טרנד סביבתי הדורש יותר ויותר מכוניות להשכרה. הצרכנים הרלוונטיים שאליהם מדבר המיזם וודאי יתרגשו ממנו, משום שהמיזם מגשים לצרכנים חדשים וכן לכאלו שהשתמשו עד עתה בשכירות יומית גבוהה את חלומם להשתמש באוטו שכור ובמחיר השווה לכל נפש, ובכך המיזם מנצל חלל ריק בשוק. כמו כן, גם הזמן בו מוצג המיזם הוא בשעה הטובה ביותר לכך, בזמן בו השכרת רכבים היא בשיא, והחיפוש אחר סוג השכרה העונה לצרכים שלא נענו מקודם לכן הוא קדחתני ביותר.

תגים:

מיזם · יזמות · יזם · פרוייקט · מסך ראשון · כדאיות · ניתוח כדאיות · ניהול · עסק · עסקים · עסקיים · השכרה · השכרת · השכרת רכב · רכב · תחבורה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ופיתוח מיזמים עסקיים - המיזם: השכרת רכב לפי שעות", סמינריון אודות "ניהול ופיתוח מיזמים עסקיים - המיזם: השכרת רכב לפי שעות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.