היישום אינו מחובר לאינטרנט

העסקת כח אדם זמני ושביעות רצון לקוחות - הצעת מחקר

עבודה מס' 064065

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העסקת כח עבודה זמני תוך בדיקת רמת שביעות הרצון של הלקוחות משירות זה.

5,166 מילים ,30 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

כמעט כל ארגון או חברה שנשארו בשנים האחרונות בשוק העבודה בישראל, עברו בתקופה זו או אחרת תהליך של צמצומים, אשר תמיד כרוך בבעייה מוסרית רצינית: את מי לפטר?
לא בכדי, התחילו חברות רבות להעסיק עובדים זמניים המגיעים אליהם מחברות כוח-אדם. העסקת עובדים זמניים פוטרת את הבעייה על-ידי העברתה לגורם חיצוני - חברת כוח-אדם, כך שהמעסיקים יכולים לסיים את תקופת העסקת העובד ללא ייסורי מצפון מיותרים.
חברות זקוקות לצמצומים לא רק בעת של שפל כלכלי אלא ששינויים בהרכב כוח האדם מותנים עף בתנאי השוק המשתנים ובמצב החברה ביחס לתחרות הגלובלית. לכן, חברות וארגונים גדולים מעדיפים להעסיק אנשים אשר מסכימים לעבוד בתנאים גמישים ללא התחייבות לטווח ארוך מצד המעסיקים. העסקתם של עובדים זמניים משדרת מסר אמביוולנטי כלפי העובדים הקבועים. מחד, הדבר מזכיר להם כי ניתן למצוא להם מחליף בפחות כסף ובכך לעודדם לבצע את מלאכתם בנאמנות בלא לדרוש דרישות שכר מופרזות. מאידך - עובדים קבועים יכולים להרגיש מאויימים אם ירגישו כי העובדים הזמניים עלולים להחליף אותם.
על המעביד לפיכך לקחת שיקולים אלו בחשבון, כאשר הוא מעסיק עובדים זמניים.
מטרותיו של מחקר זה הן: לעמוד על הקשרים שבין העסקת כוח אדם זמני לבין שביעות רצונם של הלקוחות מהשרות הניתן להם בארגון.

תוכן העיניינים:
מבוא
מטרת המחקר וחשיבותו
סקירת ספרות בקורתית
OUTSOURCING גיוס מקורות כוח אדם מחוץ לארגון
שיטות ומנגנונים להעסקה כוח אדם זמני
סיבות להעסקת כוח אדם זמני
הסיבות לבחירת עבודה זמנית
שביעות רצון לקוחות
דוגמאות יישומיות
השערות המחקר
הגדרת המשתנים
המתודולוגיה של המחקר
שיטות המחקר
קשר בין המשתנים
כלי המחקר
הליך המחקר
שיטת הניתוח
מגבלות המחקר
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

העסקת כוח אדם זמני באמצעות חברות כוח אדם חיצוניות נכללת במושג הגמישות החוץ ארגונית. גמישות זו פירושה העברת עובדים לגורם שלישי אשר מעסיק את העובדים. האבחנה שנעשתה בתחום העסקת כוח אדם במסגרת הגמישות החוץ ארגונית הינה כדלקמן:
קבלני שירותים:
במסגרת שיטת העסקה זו, החברה מתקשרת עם קבלן לצורך אספקת שירותים ולא לאספקת כוח אדם. השירותים אשר הקבלן מספק הינם בדרך כלל שירותי שמירה, ניקיון וכדומה. קבלן השירותים הוא זה השוכר ומפטר את העובד ומפקח על ביצועי עבודתו (בן ישראל, 1999).

מקורות:

בן ישראל, דוד. (1999). גיוס מקורות כח אדם מחוץ לארגון. סטטוס. עמ' 14 - 12. פברואר 1999.
ברנדווין (1998). השפעת הפוגה מהעבודה על לחץ ושחיקה. אקזקיוטיב. ינואר 1998. עמ' 39 - 37.
גלין, משה. (1995). אסרטיביות, לחץ בעבודה ועמדות כלפי התפקיד. מגמות. עמ' 333 - 327.
ויינר, (1999), "הלקוח תמיד צודק?" "סטטוס". ירחון מנהלים, ינואר (1999).
יעקובסון, דן. ד"ר. מיקור מחוץ. (Outsourcing) ביטאון האגודה למשפט ובטחון סוציאלי. 22 - 5. 1998.
מאירי, דוד 1997 "כיצד להניע את סוכן הביטוח" - סוכני הביטוח. ינואר 1997.
Carey, J. Hazelbaker, V. (1998). Outcomes of work-family conflict among married male and female professionals. Journal of Management, 14, 475-491.
Casey G., Dragendorf, B. Hering, A. John, F. (1998). The role of social support in coping with organizational stress. In T.A. Beer R.S. Bhagat (Eds.), Human stress and cognition in organizations, pp. 375-415. London. John Wiley Sons.
Chenier, H. Farrell, K.W. Young, l. (1996). A residue of tradition: Jobs, careers and spouse's time in housework, Journal of marriage and the family. 49, 381-390.
Collins, G. Porras, O.P. ,(2000). "The New Golden Rule of Business," Fortune, February, 21, 1995, pp. 60-64, (2000).
Conlon, F. Murray, P. (1996). The measurement of psychological androgyny. Journal of Consulting and clinical Psychology, 42, 155-162.
Donovan, S. Samler, W. "A Longitudinal Analysis of the Antecedents of Organizational Commitment", Academy of Management Journal, 27, 95-112, (1994).
Geoffrey, M. (1997). "Job stress in the human services". Beverly Hills, CA: Sage. (1997).
Geoffrey, W. (1997). Moderating effect of social support on the stress-burnout relationship. Journal of Applied Psychology, 69, 615-622.
Goodman, S. Ward, E. (1999). "Organization Development". Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall. (1999)
Guttek, L. (1997). Correlates of social receipt. Journal of Personality and social psychology, 53, 71-80.
Hallis, A. (1995). Stress and the two career couple. Current concerns in occupational stress. Pp. 243-266. London. Wiley.
Kagan Levi (1995). Network roles and stress at work. Causes, coping and consequences of stress at work. Pp. 141-171. John Wiley and sons, LTD. Chichester.
Kearney, P. (1996). Emotional exhaustion in a his stress organization. Academy of Management Journal, 26, 567-586.
Latack, M. (1995). Coping behavior as intervening mechanisms in the inserted-u stress-performance relationship. Journal of Applied Psychology, 61, 30-34.
Legare, T. 1996 The mechanisms of job stress and strain. John Wiley sons. New York.
Magnum, D. (1998). Staff burnout. Journal of Social Issues, 30, 159-165.
Moore, J. (1997). Social support: Theoretical advances, recent findings and pressing issues. In I. Social support: Theory, research and application, (pp. 21-37).
Parasuraman, H. (1996). Social Learning and personality. New York.
Pearlin, P. Schooler, f. (1998). The measurement of psychological androgyny. Journal of Consulting and clinical Psychology, 42, 155-162.
Rothbaum, C. Weiss, K. Synder, D. (1997). The mechanisms of job stress and strain. John Wiley sons. New York.
Rotter, N. Beker, V. (1996). Persuasion and healing. Joh
Shoestack, G. (1994) Staff burnout: Job stress in the human services. Beverly Hills, California: sage.
Srinicasan, E.V. (1996) Sex and culture as factors explaining burnout and coping among human service professionals: A social psychological perspective. Journal of Cross Cultural Psychology, 17, 191-209.
Toombs, A. Baily, F. (1995). Correlates of social receipt. Journal of Personality and social psychology, 53, 71-80.

תגים:

עבודה · זמני · מעסיקים · אדם · קבלני · עבודה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "העסקת כח אדם זמני ושביעות רצון לקוחות - הצעת מחקר", סמינריון אודות "העסקת כח אדם זמני ושביעות רצון לקוחות - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.