עבודה מס' 064053
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הטמעת מערכת CRM במטרה להפחית את תלונות הלקוחות על שירות לקוי
3,194 מילים ,6 מקורות ,2002
בעבודה זו, בחרתי להציג מערכת C.R.M לשיפור מערך השירות.
מטרתו של המיזם הנוכחי, הוא הצעה להטמעתה של מערכת המידע C.R.M לשם שיפור תהליכים משמעותיים בכל הקשור לשירות הלקוחות.
תוכן העניינים:
מבוא
מהי יזמות, יצירתיות וחשיבה פתוחה
יזמות וחדשנות בעידן של אי וודאות כלכלית
מהו התהליך היזמי
התנאים להצלחת היזם והמיזם: בדיקת היתרונות
הגדרת המיזם
מהן המטרות של הטמעת מערכת CRM בארגון
דוגמאות לחברות המיישמות CRM והשלכות ביישום
יתרונות וחסרונות השימוש ב - CRM
סיכום ומסקנות
נספחים
מבנה ארגוני
מקורות
ארזי, ח. עשות, מ. דנינו, מ. (1996). יזמות. משרד החינוך, אגף שח"ר.
דה בונו, א. (1996). ששה כובעי חשיבה. כנרת, ישראל.
פיטרס, ט. (1995). הסמינר של תום פיטרס. מטר, ת"א.
פלטי, מ. (2000). הולכים אל הלא נודע. הארץ-גלריה. 29.3.2000.
תדמור, איילת זוהר. (2002). C.R.M תפיסה אירגונית כוללת. "לוטם" - פיתוח ארגוני והדרכה.
Peppers Rogers (2002): "Building theories from case study research" Academy of Management Review. Vol. 14. No. 4, 532-550.
מערכות · מידע · CRM · בנק · מסד · קשרי · לקוחות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור מערך השירות באמצעות מערכת מידע C.R.M", סמינריון אודות "שיפור מערך השירות באמצעות מערכת מידע C.R.M" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.