עבודה מס' 064047
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תיאור חדירתה של חברת ג'ילט לשוק הישראלי תוך יישום מודלים עסקיים ושיווקיים מתקדמים.
3,775 מילים ,13 מקורות ,2000
חברת ש. שטוביץ, משווקת מוצרי טיפוח של חברות ג'ילט ופלמוליב שהן החברות הגדולות הידועות בעולם. החברה ניצלה את ההזדמנות להיכנס לשוק מקומי תוך יישום אסטרטגיות ומודלים לשווק מהמתקדמים ביותר בעולם.
גישת הניהול דגלה ב:
ניתוח שוק על בסיס מודל PEST.
כיסוי שוק מקסימלי.
השגת זמינות והפצה מקסימלית.
השקעה ופיתוח מוצרים והתאמתם לאופי השוק והלקוחות.
התמודדות מול שוק אינפלציוני עם מערכת מיסוי גבוהה ומחירים משתנים.
סקר נאמנות צרכנים שנערך מצא: 45% נאמנים למותג של הפירמה (ג'ילט). חשוב ללקוח למצוא תמיד בזמינות את מוצר ההגיינה הבסיסי על מדפי החלונות.
ניתוח שווקים: תמהיל המוצר p4.
ניתוח סביבת המתחרים.
ניתוח סביבת צרכנים -מלמד על תדמית גבוהה למוצרי ג'ילט.
בניית מודל ל - SWOT ככלי אפקטיבי לאסטרטגיה שיווקית. בסיכום הניתוח, נראה שאין סכנה של איום ויתרונות החוזק וההזדמנויות מהוות בסיס איתן לארגון.
במודל בוסטון מוצגת החברה בקבוצת ה"כוכב" בקצב הגידול הטוב ביותר ועם נתח שוק גבוה.
מחקר שווקים - הושגו תוצאות מעניינות המאפשרות לארגון לשנות אסטרטגיה שיווקית ומאפשרת להיכנס לנישה חדשה עם מוצרים חדשים.
תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
תיאור החברה
זיהוי ואפיון הסביבות השונות של החברה
ניתוח SWOT
פילוח שוק
אסטרטגיה
תמהיל השיווק P4
שינויים בתמהיל השיווק
מטרות ויעדים שיווקיים של החברה
אסטרטגיית הכתבת קו מוצר
סיכום
ביבליוגרפיה
הורניק, י. (1986). ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א' - ד'.
הרשטיין, ר. (2000). ניהול המותג. הוצאת מטר, תל-אביב.
יזרעאלי, ד. (1994). שיווק הלכה למעשה, הוצאת גומה. צ'ריקובר.
מור, נתי. "כיצד בוחרים אסטרטגיה שיווקית". גליון אחרון של "הכל על שיווק". ALMARKETIN.
נחמן, בנצי (2000): http://www.bizness.co.il/
פורטין, מייקל. "מדוע שיווק מפה לאוזן מחולל פלאים?", מתוך: http://www.allmarketing.co.il/Index.asp?ArticleID=244 CategoryID=65 Page=5
פרי, מ. (1991). אסטרטגיה של יתרון תחרותי. הוצאת מיצוב.
קוטלר, פ. פרופ' אמסטרונג, ג. (1991). עקרונות השיווק, הוצאת המכון לפריון העבודה, כרך א'.
קוטלר, פ. פרופ' אמסטרונג, ג. (1991). עקרונות השיווק. הוצאת המכון לפריון העבודה, כרך ב'.
קוטלר, פ., הורניק, י. (2000). ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה.
Jim Cecil. (2000). Keeping customers on the lune. June, 2000.
Kassarglan J. Choen, (1965). "Cognitive dissonance and consumer behavior" California management review. Feb, 1965.
Palmer, A. (1999). The business and marketing environment, MC graw hill, London, 1999.
ג'ילט · אסטרטגיה · תמהיל · השיווק · ניתוח · שוק · מוצרים · טואלטיקה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדירת מוצרי חברת ג'ילט לשוק הישראלי - ניתוח עסקי", סמינריון אודות "חדירת מוצרי חברת ג'ילט לשוק הישראלי - ניתוח עסקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.