היישום אינו מחובר לאינטרנט

השיווק והסביבה העסקית - מרפאת ש.ל.ה.

עבודה מס' 063443

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

3,862 מילים ,9 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. ניתוח S.W.O.T
3. פילוח שוק
4. התנהגות צרכנים
התועלת לצרכן
מודל המעורבות עפ"י ווהאן
5. ניתוח האסטרטגיה השיווקית הנוכחית
כיסוי שוק
מיצוב
בידול
תמהיל השיווק
מודל בוסטון
מתחרה חדש
6. יעדים שיווקיים
7. אסטרטגיה שיווקית חדשה
מיצוב חדש
תמהיל שיווקי חדש
אסטרטגיית צמיחה
8. ביבליוגרפיה

מבוא
חברת ש.ל.ה בע"מ (שירות לבריאות השן) הנה חברה פרטית מיסודה של קופת חולים הכללית. בשנת 1995 הפרטה הרשת על מנת להיות מערך כספי, ארגוני ותעסוקתי נפרד מקופת חולים הכללית ומהווה כ13% - מהשוק של מרפאות השיניים בישראל כאשר הנה הרשת הגדולה ביותר.
בעלות: חברת בת בבעלות מלאה של קופ"ח הכללית ומכון מור.
החברה היא מוסד שלא מסובסד ע"י הגבייה של מס הבריאות ואיננה מהווה חלק מסל השירותים.
החברה מספקת למרפאותיה תמהיל שירות גדול ביותר והמקיף את מרבית תחומי רפואת השיניים על פי מחירון החברה שהוא ארצי ואחיד.
השירותים הניתנים לקהל לקוחותיה של ש.ל.ה בע"מ בתחום רפואת השיניים הינם: משמרת, משקמת, רפואת ילדים, טיפולי חניכיים, יישור שיניים, רפואת הפה, אסתטיקה, כירורגיה ושתלים.
התשלום מתבצע בכל דרך מקובלת במשק, החל במזומנים והמחאות כולל פריסת תשלומים וכרטיסי אשראי.
הסכמים שנתיים מול הביטוח הלאומי, האוצר, הסדרים עם חברות ביטוח והעברת כספים בין מחוזיות באמצעות המסלקה של קופת חולים כללית.
המוצר העסקי שרשת ש.ל.ה בע"מ מספקת ללקוחותיה הוא "מוצרי שירות".
הצרכן מעורב בתהליך הייצור ומשפיע על איכות "המוצר" שיקבל.
ה"מוצר" מיוצר, מסופק ונצרך בו זמנית במהלך אינטראקציה שהיא "מפגש השירות" בין הספק (מרפאה) ללקוח (מתרפא).
במסגרת עבודתי האישית בחרתי "מוצר שירות" מתחום כירורגיה פה ולסת - שתלים דנטליים.
השתלים מהווים %3 מסך כל ההכנסות של הרשת ו2% - מסך הטיפולים.

מקורות:

אהרוני, י. 1997 , אסטרטגיה עסקית הוצאת צ'ריקובר.
גבע, א. (1994) התנהגות צרכנים, האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק, י. (1986),ניהול השיווק, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה כרכים א-ד.
יזרעאלי, ד. (1994 שיווק הלכה למעשה הוצאת צ'ריקובר.
פרי, מ. (1991) אסטרטגיה של יתרון תחרותי חברת מיצוב בע"מ.
קוטלר, פ. ארמסטרונג, ג. 1994 , עקרונות השיווק הוצאת המכון לפריון העבודה והיצור .
קוטלר, פ. הורניק י. 2000,ניהול השיווק , הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
קוטלר, פ. 2000, על השיווק, הוצאת מטר.

תגים:

שיניים · סביבה · עיסקית · שיווק · ווהאן · תמהיל · שווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק והסביבה העסקית - מרפאת ש.ל.ה.", סמינריון אודות "השיווק והסביבה העסקית - מרפאת ש.ל.ה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.