עבודה מס' 063439
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: שינוי נכסיות המותג עגלה לילדים חצי משולבת "אינגליזינה".
5,342 מילים ,20 מקורות ,2002
עבודה זו עוסקת בשינוי נכסיות המותג עגלה לילדים חצי משולבת "אינגליזינה".
עגלה לילדים חצי משולבת "אינגליזינה" היא מותג המיוצר באיטליה מיובא ומשווק בלעדית ע"י רשת שילב ונמכר בחנויות הרשת בלבד. חברת "פג" האיטלקית נכנסה כמתחרה לשוק העגלות לילדים והפיצה עגלות לילדים חצי משולבות בשינויים קלים ובמחירים זולים יותר ושיווקה תחת מותג "פג-אמיקו" למספר יבואנים ברחבי הארץ, כתוצאה מכך נראתה ירידה בהיקף מחזור המכירות.
לפיכך הומלץ לרשת לשנות את ניכסיות המותג. השינוי היה רדיקלי והביא להמצאה מחודשת של העגלה לילדים החצי משולבת והפיכתה לעגלת ילדים אחת חדשה המכילה בתוכה שתי עגלות: עגלת שכיבה וטיולון.
בעבודה נעשה שימוש במגוון כלים ודרכים בנושא תקשורת שיווקית, שסייעו לשילב למצב ולבסס את המותג החדש "Bravo" על חשבון המותג הקודם ועל חשבון המתחרה.
תוכן העניינים:
מנהלים
1. מבוא
2 .הצגת הארגון
2.1 המוצר - עגלת ילדים חצי משולבת "אינגליזינה"
3. פילוח שוק ומאפייני התנהגות צרכנים
3.1 פילוח שוק
3.2 התנהגות צרכנים
3.3 התועלת לצרכנים
3.4 דגם התנהגות צרכנים - שבעת ה ""o
3.5 מודל המעורבות
4. היעדים השיווקיים כיום
4.1 כיסוי
4.2 מיצוב
4.3 תמהיל השיווק
5. הופעת מתחרה חדש "פג אמיקו"
5.1 ניתוח SWOT
5.2 יעדים שיווקיים לאור החולשות והאיומים
5.3 מפות תפיסתיות מותג מול מתחרים
6 ניכסיות המותג-מצב קיים והשנוי המוצע
6.1 המפות התפיסתיות לאחר השינוי
7. אבחון האסטרטגיה התקשורתית הנוכחית
8. מערכת תכנון SOSTAK
8.1 מצב נוכחי של מותג עגלה חצי משולבת "אינגליזינה"
8.2 יעדים תקשורתיים לפי AIDA
8.3 פיתוח אסטרטגיה תקשורתית אינטגרטיבית עבור המותג עגלת "Bravo"
8.3.1 חלוקת תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית
8.3.2 החלטות המקור
8.3.3 החלטות המסר
8.3.4 מבנה המסר
8.3.5 צורת המסר
8.3.6 חלוקת תמהיל המדיה
8.3.7 תקציב מסע הקידום
8.4 לוח זמנים לפי SOSTAK
8.5 פעולה ( ACTION)
8.6 בקרה (CONTROL)
9. סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספח
אוגילבי, ד. (1998), הפרסום על פי אוגילבי, הוצאת אורבך.
גבע, א. (1994), התנהגות צרכנים, האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק, י. (1987) ניהול השיווק, כרכים ג, ד, האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק, י. ; ליברמן, י. (1994) , ניהול הפרסום, כרכים א, ב, האוניברסיטה הפתוחה.
הרשטיין, ר. (2000), ניהול המותג, ניתוח אסטרטגיות תדמית מותג, מהדורה ראשונה, צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
יזרעאלי, ד. (1994), שיווק הלכה למעשה, מהדורה שלישית, הוצאת צ'ריקובר.
פורטר, מ. (1991), אסטרטגיה תחרותית, הוצאה לאור עתרת.
פרי, מ. (1991), אסטרטגיה של יתרון תחרותי, הגישה השיווקית, מיצוב, ישראל.
קוטלר, פ. הורניק, י. (2000) ניהול השיווק, מהדורה תשיעית, האוניברסיטה הפתוחה.
קוטלר, פ. ; ארמסטרונג, ג. (1994), עקרונות השיווק , חלקים א, ב, מהדורה רביעית, המכון לפריון העבודה והייצור.
קוטלר, פ. (2000), קוטלר, על שיווק, הוצאת מטר.
ראפ, ס. ; קולינס, ט. (1997) "שיווק בגדול", הוצאת מטר.
"תינוק חדש" המדריך המקצועי והמקיף להורים שבדרך, הוצאת שילב בע"מ 2002.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית - שילב ממציאה מחדש את העגלה Bravo .", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית - שילב ממציאה מחדש את העגלה Bravo ." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.