עבודה מס' 063395
מחיר: 604.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תוכנית עסקית וניהול הפרוייקט.
13,690 מילים ,15 מקורות ,2004
חברת דה-לונגי מפתחת ומייצרת מוצרי צריכה כגון תנורים ומערכות חימום לבית, מאחר והשוק הוא שוק רווי במתחרים, והרווח קטן עם הזמן, החליטה חברת דה-לונגי לפתח את הדור הבא של התנורים ולפתח שני שווקים לאורך תקופה של 4 עד 5 שנים, כאשר מוצרים אלו יניבו את עיקר ההכנסות בשנים הבאות. שוק אחד נועד לעשירונים העליונים שעל פי המדדים, מרוויחים כ-3000 דולר בחודש ושוק שני לבעלי הכנסות נמוכות שמרויחים כ-2000 דולר בחודש. המטרה לחדור לשוק ולתפוס נתח של %80 בשני שווקים אלו.
פוטנציאל השוק הוא כשני מיליון משפחות, כאשר בפלח השוק של העשירון העליון מדובר על כ-300 אלף משפחות אשר מתוכם, הIR-Oven- מיועד לכ-150 אלף משפחות. לפלח שוק בעלי ההכנסות הנמוכות יהיה מוצר IR-Oven זול יותר ובעל פחות פונקציות. בפלח שוק זה מדובר על כ-500 אלף משפחות אשר מתוכם אנו מעוניינים להגיע ל-250 אלף משפחות. מטרת מוצרים אלו, היא לענות על ביקוש חבוי שקיים בשוק, אשר זוהה במחקר שוק ראשוני שביצענו.
כיום, הלקוחות שבודקים את מצב האפייה, מבצעים את זה כך: פתיחת התנור החם, נעיצת קיסם בעוגה ובדיקתו (ולא פעם זוכים לכוויה הגונה). לעיתים מבוצעת הבדיקה מס' רב של פעמים, כי אין ביכולתנו לקבוע בדיוק מרבי את הזמן האמיתי לאפיה בעיקר אם זו פעם ראשונה שאופים את העוגה. הפתרון !!! IR-Oven
מדוע? כי כבר לא צריך לפתוח את התנור החם, פשוט מכניסים את המאפה לתנור, אם אפינו מאפה זה בעבר אזי ניתן לתכנת את זמן אפייתו ע''י המיקרו בקר ובכל מצב ניתן ללחוץ על כפתור לביצוע סריקה תרמית של המאפה, כעבור מס' שניות תופיע על הצג תוצאת הסריקה שתעזור לנו להחליט אם להוציא את העוגה או להשאירה לעוד מס' דקות.
כמו כן, ניתן יהיה לראות בתצוגת הסריקה, כי כל חלקי המאפה נמצאים במצב אפייה כמעט זהה, זאת הודות ליכולתו של המיקרו בקר לשלוט על גופי החימום של התנור, ולדאוג לאפייה אחידה. בעתיד על גבי מוצר זה תהיה אפשרות לקבל מידע למכשירי הטלפון הניידים ואף למשרדו של הלקוח באמצעות האינטרנט.
המוצר הוא בעצם שילוב של שני מוצרים, זרים זה לזה באופיים, אשר שולבו יחדיו ויצרו מוצר טכנולוגי ייחודי המספק ערך מוסף ללקוח.
המוצר הנ"ל מהווה קפיצת מדרגה בתחום תנורי האפייה וזאת בשל הפונקציות הייחודיות שהוא מספק שהן למעשה קידמת הטכנולוגיה.
הגדרת המוצר: תנור אפייה ביתי ו\או מסחרי, גודלו כגודל התנורים המוכרים והנמכרים בשוק, מבוסס על מיקרו בקר, צג שטוח המורכב על דלת התנור וסורקים תרמיים המורכבים בתוך התנור, אשר ניתנים להפעלה על פי רצונו של המשתמש, באמצעות כפתור הפעלה.
את המוצרים ניתן יהיה לרכוש בחנויות למוצרי חשמל או ברכישה מקוונת מהאינטרנט.
משפחת המוצרים תאופיין על ידי מספר דגמים (בעלי פונקציות שונות), מספר עיצובים (לדוגמא: כפרי, תעשייתי), מספר גדלים (לדוגמא עומק: 90 ס"מ, 120 ס"מ) ומספר צבעים (לדוגמא: לבן, שחור, נירוסטה, כחול, ירוק, חום).
לאחר סקר שוק שהתבצע, התקבל משוב חיובי לגבי הצורך במוצר בעל אותן תכונות אשר פורטו קודם.
ניתוח עלויות הפיתוח והייצור שביצענו, מראה כי ניתן יהיה לקבוע את מחיר המוצר על סכום של 3740$ (עבור התנור הביתי). המחיר הנ"ל, גבוה מן המחיר של תנורי האפייה המוכרים וזאת בשל הפונקציות שהוא מציע.
הצורך למוצר מסוג זה נולד במקור מתוך רעיון שהתקבל מאישתו של אחד העובדים בחברה.
במסגרת מדיניות החברה לעידוד החדשנות והיצירתיות, נבדקו כל ההיתכנויות למוצר כפי שהן מופיעות בגוף העבודה.
תוכן עניינים
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
3. רקע עיוני
3.1 מודלים עסקיים
3.2 כלים
3.3 כלי תכנון ובקרה
3.4 גישות יזמות
3.5 גישות לניהול פרוייקטים
4. התכנית העסקית
4.1 זירת הIR-Oven
4.2 שיווק
4.2.1 חמשת הP-
swot 4.2.2
4.2.3 מודל אסטרטגיות גנריות של פורטר
4.2.4 שלבי רמת המיצוב של ir-oven
4.2.5 ניתוח שוק
4.2.5.1 השוק הפרטי
4.2.5.2 השוק העסקי
4.2.5.3 פילוח שוק
4.2.5.4 הגדרת שוק מטרה
4.2.6 מתחרים ושותפים רלוונטיים
4.2.6.1 טבלת Benchmark
4.2.7 מסחור
4.2.7.1 עיצוב המוצר
4.2.7.2 נוחיות המשתמש
4.2.7.3 הצבת יעדי חשיפת המוצר בשלב היציאה לשוק
4.2.7.4 מחזור חיים של מוצר בעל אופי טכנולוגי
4.2.7.5 אורך חיי המוצר
4.2.8 אסטרטגיה שווקית
4.2.8.1 שווקי יעד עיקרים
4.2.8.2 צינורות ההפצה
4.2.8.3 פרסום
4.3 ניהול ותפעול
4.3.1 תכולת הפרוייקט
4.3.1.1 פעילויות עקריות
4.3.1.2 תוצרים עקריים
4.3.1.3 דרישות האיכות
4.3.1.4 שיטת העבודה
4.3.1.5 שיטת הניהול
4.3.1.6 קשר בין המזמין למבצע
4.3.1.7 תקנים ומסמכים מחייבים
4.3.2 מבנה תכולת העבודה (W.B.S)
4.3.2.1 תאור חבילות העבודה
4.3.2.2 תרשים מבנה תכולת העבודה
4.3.3 מבנה ארגוני (כוחות ומשימות)
4.3.3.1 אפיון המבנה הארגוני
4.3.3.2 תאור התפקידים
4.3.3.3 יחסי כפיפויות
4.3.3.4 חלוקת האחריות
4.3.4 לוגיקת העבודה
4.3.4.1טבלת אילוצים
4.3.4.2 נימוקים לבחירת סוגי הקדימויות
4.3.5 הקצאת משאבים
4.3.5.1 המשאבים הדרושים לבצוע הפרוייקט
4.3.5.2 תאור המשאבים
4.3.6 לוח זמנים
4.3.7 ניהול משאבים
4.3.8 ניהול התקציב
4.3.8.1 עלות הפרוייקט
4.3.8.2 דוח פריסה תקציבית
4.3.9 תוכנית הבקרה
4.3.9.1 אבני הדרך לבקרה
4.3.9.2 מערכת דיווח ואיסוף מידע
4.3.9.3 קביעת מדדי מעקב
4.3.9.4 דיוני מעקב
4.3.9.5 נוהלי שינויים ויישומם
4.4 כספים
4.4.1 תקציב שיווק [אלפי דולרים]
4.4.2 תקציב התפעול [אלפי דולרים]
4.4.3 תקציב המו"פ [אלפי דולרים]
4.4.4 תקציב כ"א [אלפי דולרים]
4.4.5 מימון
4.4.6 דוחות כספיים
4.4.6.1 תחזית מכירות
4.4.6.2 רווח והפסד רבעוני באלפי דולרים
4.4.7 תמחיר
4.4.8 ניתוח נקודת איזון
4.4.9 ניתוח כדאיות
4.4.9.1 ניתוח רגישות
5. מסקנות והמלצות
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים
ג'ק טראוט וסטיבן ריבקין (1996), המיצוב החדש, הוצאת מטר.
יעקב ניסים (2001), שיווק, מכירות וסחר בינלאומי, הוצאת צ'ריקובר.
פיליפ קוטלר ויעקב הורניק (2000), ניהול השיווק, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
שלמה ארליך, ניהול פרוייקטים, הוצאת ספרים אורט ישראל.
שלמה גלוברזון ואבי שטוב (2004), ניהול פרויקטים-תכנון ביצוע ובקרה, הוצאת דיונון.
Porter M. (1991), N.Y., Competitive Strategy, Free Press.
tows · אסטרטגיות · גאנט · גנריות · ובקרה · ותפעול · חמשת · יזמות · כלי · מודלים · מיצוב · מסחור · ניהול · ניתוח · עסקיים · עסקית · פורטר · שוק · שיווק · תוכנית · תכנון
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "IROven", סמינריון אודות "IROven" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.