היישום אינו מחובר לאינטרנט

מי-עדן

עבודה מס' 063394

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והצגת חלופות אסטרטגיות.

7,490 מילים ,29 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

חברת "מעיינות עדן" (Eden Springs) הוקמה באוגוסט 1976 כחברה פרטית ונקראה בתחילה "יודן סוכנויות בע"מ". בשנת 1980 שינתה החברה את שמה ל"מעיינות סלוקיה בע"מ", וביוני 1983 שונה שוב השם לשם הנוכחי, "מעיינות עדן בע"מ" או בשמה המוכר יותר "מי עדן". זו השנה בה קבלה החברה מהמדינה רישיון הפקה למים ממעין סלוקיה שבאזור קצרין, לאחר בדיקות מקיפות של איכות המים ומקורם, והחלה לשווק את המים בבקבוקים. בכך הפכה לחלוצת עידן המים המינרלים בישראל.
החברה עוסקת בייצור, שיווק והפצה של מים מינרלים טבעיים.
"מי עדן" הינה החברה הותיקה והגדולה בתחום המים המינרלים בישראל, ומובילה את השוק מזה למעלה מ-20 שנה. החברה מציעה את המגוון הגדול ביותר של מוצרי מים מינרלים ומארזים בשוק הישראלי.
בשוק העולמי, החברה מחזיקה ומנהלת בשיתוף עם חברת Danone העולמית מיזם משותף בתחום הHome And Office Delivery) HOD -) באירופה תחת שם המותג Danone Springs Of Eden
מערכי ההפצה והשירות של החברה מספקים מי מעיין טהורים למיליוני לקוחות, ומבטיחים שכל אחד ואחת מהם יוכל ליהנות מהמים האהובים עליו בכל רגע ובכל מקום.
החברה היא גם בעלת מתקני הבר המשמשים להצבת כדי המים בבתים ובמשרדים, והיא משכירה אותם ללקוחותיה תמורת דמי שימוש חודשי.

תוכן העניינים:
1. רקע כללי
1.1 היסטוריה
1.2 בעלי עניין
1.3 מהות העסק
1.4 יעוד החברה
2. ניתוח חיצוני- הסביבה והענף
2.1 כללי-ענף המים המינרלים בישראל ובעולם
2.2 ניתוח הענף בארץ ע"פ מודל חמשת הכוחות של פורטר
2.2.1 מידת התחרות הקיימת בענף
2.2.2 תחרות עתידית-חסמי כניסה
2.2.3 תחליפים
2.2.4 כוח הקונים
2.2.5 כוח הספקים
2.3 ניתוח מאקרו ע"פ מודל PEST
2.3.1 המצב הפוליטי
2.3.2 המצב הכלכלי
2.3.3 המצב האקולוגי
2.3.4 המצב המשפטי
2.4 מגמות עתידיות
3. גורמי מפתח להצלחה KSF
4. ניתוח פנימי
4.1 המצב הפיננסי של החברה-2004
4.1.1 המצב הכספי- כללי
4.1.2 תמצית הדו"חות הפיננסים
4.1.3 ביאורים לדו"חות
4.1.4 סיכוני שוק ודרכי ניהולם
4.2 מדיניות שיווקית, פרסום והפצה
4.2.1 גישה שיווקית
4.2.2 מסרים שיווקים
4.2.3 אריזות קטנות
4.2.4 אריזות גדולות (בארץ)
4.3 מדיניות יצור\תפעול
4.4 מערכות מידע
4.5 משאבים ויכולות
4.5.1 נכסים מוחשיים
4.5.2 נכסים בלתי מוחשיים
4.5.3 כישורי ליבה
5. ניתוח SWOT
5.1 הזדמנויות
5.2 סיכונים ואיומים
5.3 חוזקות
5.4 חולשות
6. תמצות האסטרטגיה הקיימת
6.1 מגזר האריזות הקטנות- עד 2 ל'
6.2 מגזר הכדים בארץ
6.3 פעילות HOD באירופה
7. נושאי מפתח אסטרטגיים
8. מטרות ויעדים אסטרטגיים
8.1 מטרות העל
8.2 יעדים לטווח קצר- עד שנתיים
8.3 יעדים לטווח ארוך - עד חמש שנים
9. ניתוח חלופות אסטרטגיות ובחירת אסטרטגיה מועדפת
9.1 ניתוח החלופות
9.2 בחירת האסטרטגיה המועדפת
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה זו לא נכתבו מראי מקום.

תגים:

pest · porter · swot · אסטרטגיה · העסק · השוק · ויעדים · כוחות · מהות · מטרות · ניתוח · עתידית · פנימי · קיימת · תחליפים · תחרות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מי-עדן", סמינריון אודות "מי-עדן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.