היישום אינו מחובר לאינטרנט

בעיות בפיתוח מוצרים חדשים

עבודה מס' 062795

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ארגון השירות של החטיבה האופטית.

3,171 מילים ,2004

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
1. אפיון הפירמה
1.1 נקודות ציון מרכזיות בחיי ECI
1.2 אודות החטיבה האופטית
1.3 אודות המוצרים
1.4 המבנה הארגוני
1.5 לקוחות
1.6 תחרות
1.7 תהליך קבלת ההחלטות
2. המפה התפיסתית
2.1 אפיון הסביבה הפנימית:
2.2 אפיון הסביבה החיצונית:
2.3 הגדרת מוקדי הידע
2.4 בניית ה Network Keeping Gate -
3. אפיון אסטרטגית חדשנות כיום
3.1 חדשנות מובלת שוק
3.2 פרמטרי תועלת לקוח
4. אסטרטגית מחזור חיי חדשנות

חטיבת התמסורת האופטית של אי סי איי טלקום הנה ספקית בינלאומית של פתרונות אופטיים מתקדמים לרשתות התמסורת העירוניות (METRO), האזוריות (REGIONAL) והסלולריות (CELLULAR). החטיבה הוקמה כתוצאה מהחלטה אסטרטגית של הנהלת אי סי איי על מיזוג בין שתי חברות בת שלה- לייטסקייפ נטוורקס בע"מ ואנאוויס נטוורקס בע"מ. חטיבת התמסורת האופטית מוכרת בשוק הטלקומוניקציה כספקית של פתרונות חדשניים ויצירתיים. מוצריה נמכרים ונמצאים בשימוש אצל יותר מ100- מפעילים וספקי שירותי תקשורת בלמעלה מ- 45
מדינות.
הפעילות של החטיבה מתבססת על ניסיון רב במתן הפתרונות המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית וכלכלית, לתכנון ופיתוח של רשתות טלקומוניקציה בטופולוגיות מגוונות וגמישות המתאימות לצרכים העתידיים של עולם התקשורת, על-פי עיקרון ההתרחבות בהתאם לצורך ' .'Build as You Grow™
הסביבה הפנימית בפירמה מורכבת משלשת הגורמים הבאים: שוק, מוצר וטכנולוגיה.
כאשר החברה מזהה צורך מסוים של הלקוח בין אם סמוי ובין אם גלוי, עליה לפעול על מנת לשלב בין תועלת הלקוח העתידית לתועלת הפירמה עצמה.
בשנת 2002 עלה הצורך לשיפור וייעול מערך השירות הניתן לשוק הלקוחות הקיימים. בעקבות כך חשבה החברה כיצד ניתן לשלב בין תועלת הלקוח מצד אחד ותועלת החברה מן הצד השני.
ההחלטה אותה קיבלה החברה היתה לייעל את מערך השירות באמצעות פיתוח מוצר חדש שיענה על דרישות השוק. המוצר אותו פיתחה החברה, הינו למעשה פיתוח תוכנה המנהלת את תהליך התיקון ונגישה ללקוחות דרך אתר האינטרנט של החברה.
התוכנה שפותחה נגישה ללקוחות מורשים של החברה.
על מנת לאסוף את המידע הנדרש יש לבנות את הGate Keeping Network - משמע, יש לאסוף, לזהות ו"לסנן" את האינפורמציה החיצונית כאשר היא נכנסת לארגון.
האינפורמציה הופכת לידע קליט בתהליכי הפיתוח על ידי האנשים המזוהים כמוקדי ידע. אנשים אלה אוספים מידע ומעבירים לארגון את האינפורמציה הדרושה בלבד, מה שמונע את "סתימת המערכת". תפקיד המסננים להעביר מידע בנושאים שונים ליחידות הרלוונטיות בארגון. אותן יחידות יחליטו מה לעשות עם הידע שהועבר אליהם, כל אחד בתחומו.

תגים:

אסטרטגיית · המוצר · המפה · השער · התפיסתית · חדשנות · טכנולוגי · טכנולוגיה · לקוח · לקוחות · מוצר · מוצרי · מוקדי · משולש · פיתוח · רציף · שומר · שוק · שוקי · שיווק · שיפור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בעיות בפיתוח מוצרים חדשים", סמינריון אודות "בעיות בפיתוח מוצרים חדשים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.