עבודה מס' 050670
מחיר: 191.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: עבודה זו כוללת שאלות הנוגעות להוראת שפה שניה וכן הדגמה באמצעות קטע עיתונאי ומצגת.
4,421 מילים ,2 מקורות ,2000
תוכן העניינים:
1. מה ההבדל בין שיטת "הבט ושמע" לשיטת התרגום ?
2. מה המיוחד בשיטת "הבט ושמע" , בהשוואה לכל שיטה אחרת ?
3. מהם ארבעת השלבים של שיטת "הבט ושמע" ומטרותיהם ?
4. מדוע אין ללמד רשימת מילים וביטויים ?
5. כמה פעמים אפשר לחזור על מילה , ביטוי או משפט, מבלי לשנות את הצורה,
כדי ליצור למידה מכסימלית ?
6. כיצד ללמד מבנה דקדוקי בהקשר לסיפור ?
א. יש לי, יש לך, יש לו
ב. "ה" הידיעה
7. לדעת נועם חומסקי: "השימוש בלשון היא פעילות יוצרת ולא חיקוי. השולט בלשון מסוגל להבין וגם לומר משפטים חדשים לגמרי שמעולם לא שמע אותם או קרא אותם".
כיצד בא לידי ביטוי העיקרון של נועם חומסקי , בהוראת שפה שנייה ?
8. באיזה סוגי בחינות היית בוחר בהוראת שפה שניה? למה?
9. כיצד מלמדים קטע חדשות ברדיו (לקבוצת מתחילים)?
10. מהם היתרונות והחסרונות בשימוש נעבדה לשונית?
11. צרף קטע ממערב , ידיעות או הארץ , סמן 5 מילים חדשות וכתוב מערך שיעור -
כיצד ללמד קטע מעיתון לקבוצה של מתקדמים ? (הקטע הנבחר- סיקור יציאת צה"ל מלבנון, מתוך חדשות "וואלה!".
מקורות ביבליוגרפים
קודש , ש . מעניין לעניין באולפן , הוצאת המתמיד , תשל"ג .
הרמתי , ש . הלכה ומעשה בהוראת הלשון העברית , הוצאת עמיחי , 1968 .
דקדוק · ושמע · אולפן · לשון · חומסקי · הבט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מבחן בית בנושא הוראת העברית לעולים חדשים וילדיהם", סמינריון אודות "מבחן בית בנושא הוראת העברית לעולים חדשים וילדיהם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.