עבודה מס' 062621
מחיר: 324.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שיווקי של המוצר.
10,458 מילים ,10 מקורות ,2003
תוכן עניינים
פרק 1 - הקדמה
1.1 מסגרת ביצוע הפרויקט
1.2 שם הפרויקט
1.3 מטרת הפרויקט
1.4 היקף הפרויקט
1.5 טכניקות המשולבות בפרויקט
פרק 2 - תקציר מנהלים
2.1 תקציר מנהלים
פרק 3 - מבוא
3.1 מבוא
פרק 4 - ניתוח מצב קיים
4.1 מודל PESTLE
4.1.1 הקדמה
4.1.2 ניתוח סביבת המאקרו
4.1.2.1 סביבה פוליטית - חברתית
4.1.2.2 סביבה כלכלית
4.1.2.3 סביבה תרבותית \ חברתית
4.1.2.4 סביבה אקולוגית
4.2 ניתוח ענפי
4.2.1 רקע
4.2.2 הענף בכלליות
4.2.3 מאפייני הענף
4.2.4 מגמות בענף
4.2.5 שלב במחזור החיים
4.2.6 מוצרים תחליפים
4.2.7 הספקים וכוח המיקוח שלהם
4.2.8 רשתות השיווק וכוח המיקוח שלהם
4.2.9 ניתוח התחרות בענף
4.2.10 אסטרטגיית התחרות
4.3 מודל פורטר
4.3.1 הקדמה
4.3.2 ניתוח עוצמת התחרות עפ"י קריטריונים
4.3.3 לקוחות - ניתוח שוק
4.4 מודל SWOT
4.4.1 הקדמה
4.4.2 ניתוח החברה
4.4.2.1 כללי
4.4.2.2 נקודות חוזקה
4.4.2.3 נקודות חולשה
4.4.2.4 הזדמנויות לעתיד
4.4.2.5 איומים לעתיד
פרק 5 - אסטרטגיה שיווקית
5.1 מטרות
5.2 יעדים
5.3 מפרט פלחי שוק היעד
5.4 זיהוי בעיות
5.5 אסטרטגית כיסוי השוק
5.6 סוגי לקוחות
5.7 אסטרטגית תחרות
5.8 תחזית מכירות
פרק 6 - תמהיל השיווק המוצע
6.1 הקדמה
6.2 תמהיל המוצר
6.3 תמהיל ההמחרה
6.4 תמהיל ההפצה
6.5 תמהיל התקשורת השיווקית
6.5.1 פרסום
6.5.2 קידום מכירות
6.5.3 יחסי ציבור
6.6 נקודות חוזק וחולשה
6.7 ניתוח כדאיות השקעות
6.7.1 ריכוז עלויות
6.7.2 הרווח
6.7.3 תוכנית ההשקעה
6.7.4 חישוב ענ"נ
6.7.5 מסקנה
6.8 אמצעי פיקוח ובקרה
פרק 7 - ביבליוגרפיה
7.1 ביבליוגרפיה
פרק 8 - נספח
מנהלים
קוקה קולה היתה מאז ומתמיד פרסום, מעבר להיותה חלוצת השיווק וממציאת המשקה המצליח
בכל הזמנים, הצליחה קוקה קולה להמציא את הפרסום השמח. פרסום צעיר, רטוב, ססגוני
וחושני. פרסום מגרה, טעים, יפה ומצמיא. בעיקר מצמיא.
בכל פעם שראינו פרסומת של קוקה קולה התחשק לנו לשתות. כי את קוקה קולה אף פעם לא
עניין "להביא סוסים לשוקת", כמו שהרבה פרסומאים נוהגים לתאר את מהות עבודתם, אלא
להביא סוסים צמאים לשוקת. את קוקה קולה אף פעם לא עניין להעביר אינפורמציה על המשקה,
אלא את חווית המשקה. קוקה קולה אף פעם לא היה מוצר - תמיד היה מותג. ומעל הכל , קוקה
קולה תמיד היה פרסום שונה.
ההשקה של המשקה החדש, דיאט קולה לימון. פותחת חזית חדשה בתחום משקאות הקולה.
משקה חדש מבית קוקה קולה זה ניוז!!!
פרויקט זה יציג באמצעות שמונת פרקיו את התהליך השיווקי סביב המותג דיאט קולה לימון,
החל מניתוח ענף המשקאות בכלל ועד מסע הפרסום של המותג בפרט. בתחילת פרויקט זה אביא
סקירה כללית על חברת האב, קוקה קולה, אציג את המצב הקיים בחברה וכן אנתח את ענף
המשקאות בכלל תוך שימוש במודלים פורטר, . SWOT , PESTLE
בהמשך אציג את מטרות ויעדי החברה למוצר החדש ולסיום אציג תמהיל שיווקי מוצע המכיל את
המוצר, המחרה, הפצה, קידום מכירות, תקשורת שיווקית וכדאיות כלכלית.
הורניק יעקב / קוטלר פיליפ - ניהול השיווק, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, 2000 .
בניית · המותג · חדש · לימון · ליצירת · מודעות · מערך · קולה · רכישה · שיווקי · משקאות · קלים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חזית חדשה בתחום משקאות הקולה - "דיאט קולה לימון"", סמינריון אודות "חזית חדשה בתחום משקאות הקולה - "דיאט קולה לימון"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.