עבודה מס' 064085
מחיר: 337.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברות ובחינת אסטרטגיות אלטרנטיביות.
6,318 מילים ,7 מקורות ,2004
עבודה זו עוסקת בשוק ההלבשה והטקסטיל בארץ ובאיחוד האירופי.
בעבודה זו יבחנו 2 חברות, החברה הישראלית "קסטרו"אשר נוסדה בתחילת שנות החמישים והחברה הספרדית "מנגו" אשר נוסדה באמצע שנות השמונים.
כמו כן יבחנו ההשפעות שיש לאיחוד האירופי על כלכלת ישראל.
האיחוד האירופי למעשה הינו בגדילה מתמדת. האיחוד האירופי בעל השפעה על סוגיות שונות בעולם. האינטגרציה שבאיחוד, היורו המשותף ופיתוח מתמיד של מדיניות חוץ ובטחון משותפים מעמידים את האיחוד במעמד דיפלומטי מדיני ועוצמה כלכלית בלתי מעורערים.
לאיחוד ישנם יעדים אסטרטגים כגון השגת יציבות באירופה וחיזוק מעמדה בעולם.
האיחוד רוצה להציג את עצמו כמתחרה בינלאומי בתחום הכלכלי תוך כדי קידום המסחר הגלובלי.
אף שישראל אינה נמצאת באיחוד האירופי היא שותפה בכלכלתה של אירופה. כ- 52% מין היבוא לישראל היינו ממדינות האיחוד ו 30% מין היצוא של ישראל הוא למדינות האיחוד.
מעמדה של ישראל באיחוד האירופי למרות שאינה חברה בו נובע מרמתה הגבוהה מאוד של היכולת המדינית של ישראל.
החשיבות של האיחוד היא שבאמצעותו ניתן להגיע לפריחה כלכלית ולעוצמה כלכלית תוך כדי שילוב של מדינות רבות לאיחוד.
לישראל יש הסכמים שונים עם האיחוד אך היא לא חברה בו, אחד ההסכמים הוא פיתוח ומו"פ. באמצעות שיתוף פעולה זה ישראל תוכל להגיע לשגשוג כלכלי.
מסקנותיי העיקריות מהעבודה הינם שעל חברת "קאסטרו"לילייצור אסטרטגיות של שיתוף פעולה ואסטרטגית התקפתית על מנת לפרוץ לשווקים חדשים.
תוכן עניינים
מבוא
סקירה כללית על האיחוד האירופאי
הסביבה התחרותית ישראל (פורטר)
הסביבה התחרותית אירופה (פורטר)
ניתוח הסביבה PESTEL בהקשר לשוק הטקסטיל ישראל
ניתוח הסביבה PESTEL בהקשר לשוק הטקסטיל במדינות האיחוד
חברת קסטרו - ישראל
חברת קסטרו - ישראל מודל SWOT
חברת מנגו - ספרד
חברת מנגו - ספרד מודל SWOT
חלופות אסטרטגיות
אסטרטיות אלטרנטיביות העומדות בפני מנגו בחדירה לשוק הישראלי
אסטרטיות אלטרנטיביות העומדות בפני קסטרובחדירה לשוק האירופי
אסטרטגיות אלטרנטיביות העומדות בפני קאסטרו בעת כניסת מנגו לשוק הישראלי
האסטרטגיה המומלצת למנגו וקאסטרו
סיכום
ביבליוגרפיה
Mercado,S. Welford ,R., and Prescott, K.' (2000), European Business- An
Issue- Based approach ,4 Edition, Financeial Times
אהרוני, י. (1997), - אסרטגיה עסקית.
2.הורניק,י. (1986), ניהול השיווק, האו"פ, כרך ב' יחידה 6.
פורטר מ(1991) אסטרטגיה תחרותית.
קוטלר (1991) עקרונות השוק חלק א'.
אתרי האינטרנט
http://www.snunit.k12.il
http://www.eu-del.org.il
http://news.walla.co.il/
http://www.rubberstudy.com/default.aspx
http://www.blic.be
www.company.mango.es/e/menu.htm
www.castro.co.il
www.bdi.co.il
http://www.themarker.co.il/?layer=hp
www.europa.eu.int/comm/enterprise/textile/index.htm
www.castrotelaviv.com
www.bizportal.co.il
שרת התעשייה והמסחר: "נדאג לענף הטקסטיל וההלבשה, הודעה לעתונות - 4.3.2002
כ' באדר תשס"ב:
www.tamas.gov.il/nr/exeres/000c68e0-43f6-4754-897d-b51807f73684.htm
www.ynet.co.il/
בינלאומי · גלובלי · טקסטיל · ביגוד
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בהקשר האירופאי - החברות "קסטרו" ו"מנגו"", סמינריון אודות "ניהול בהקשר האירופאי - החברות "קסטרו" ו"מנגו"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.