יופלה של תנובה כבש את המדפים באחד ממהלכי ההחדרה המסיביים והיקרים ביותר בשוק המזון בכלל, והחלב בפרט. הצלחתו טשטשה את הכישלון המהדהד של יוגורט אמי וכוללת את היופלה-דייאט, המוצלח לא פחות, ומוצרי הקרם של שתי המתחרות קרם דה לה קרם של שטראוס ודאבל קרים של תנובה. היוגורט החדש של תנובה, שהושק לפני כשנתיים לערך, הצליח לנגוס בכ50% - משוק היוגורטים ונחשב למהלך השיווקי המנצח של השנה, מול מתחרה חזק (דנונה) עם בולטות מכסימלית (צבע אדום עז), קמפיין לא שגרתי (לשונות ארוכים) והשקעה כספית מאסיבית.
תוכן העניינים:
מבוא
א. פלחי השוק השונים שנבחרו לחדירה
ב. מיצוב המוצר
ג. תכונות המוצר.
ד. המחרת המוצר
ה. שיווק המוצר וקידום מכירות
ו. היבטים חברתיים ומוסריים.
היבטים · המחרת · ומוסריים · וקידום · חברתיים · חיי · מוצר · מחזור · מיצוב · מכירות · מפה · פלחי · שוק · שיווק · תיפסתית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך ניהול השיווק של מוצרי היופלה -חברת תנובה.", סמינריון אודות "תהליך ניהול השיווק של מוצרי היופלה -חברת תנובה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.