עבודה מס' 060971
מחיר: 544.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירה תיאורטית בנושא אסטרטגיות שיווק ופרסום ותכנון התהליך השיווקי, וכן עריכת מחקר שוק איכותני.
10,365 מילים ,23 מקורות ,2002
בעבודה זו בחרנו לחקור את חברת "קש" (שם בדוי). החברה עוסקת בייבוא ושיווק מוצרים מחומרים טבעיים לבית ולגן. מוצרי החברה מגוונים והיא פונה לקהל צרכנים רחב. בחודש דצמבר 2002 עתידה חברת קש להחדיר לשוק מוצר חדש: ריהוט עשוי מפח. מוצר זה לא קיים כיום בין מגוון מוצריה והוא אינו תואם את קו המוצרים המרכזי של החברה. חברת קש לוקחת סיכון אך מאמינה כי החדרת המוצר לשוק תהא קלה ומהירה. במהלך העבודה הצגנו סקירה תיאורטית על אסטרטגיות שיווק ופרסום ועל תכנון התהליך השיווקי; בהמשך הצגנו את מחקרנו ושאפנו להבין מהם האסטרטגיות המומלצות לחברה בנסיונה להחדיר מוצר חדש.
הנתונים שאספנו לוקטו ממספר מקורות מידע שונים. ביצענו אינטגרציה בין הנתונים והצגנו רשימה של המלצות לחברת קש. המחקר שביצענו התבסס על שיטת המחקר האיכותי - העברת שאלונים וסקרים וביצוע ראיונות עומק מובנים.
אנו מודים לבעלת החברה ולצוות האדיב של קש שהתייחסו אלינו בסובלנות רבה.
תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1: רקע
א. תיאור החברה ומוצריה.
ב. תיאור החברה ע"פ מודל חמשת הכוחות של פורטר.
ג. אסטרטגיה שיווקית.
ד. קהל הצרכנים
ה. ניתוח הסביבה ע"פ PEST
פרק 2 - סקירה ורקע תיאורטי
פרק 3 - מתודולוגיה
פרק 4 - עיבוד הנתונים
פרק 5 - הצגת הממצאים
פרק 6 - מסקנות והמלצות
פרק 7 - מגבלות המחקר
פרק 8 - סיכום
ביבליוגרפיה
איכותי · מחקר · שיווקיות · ריהוט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיות שיווקיות בהחדרת מוצר חדש- רהיטי פח", סמינריון אודות "אסטרטגיות שיווקיות בהחדרת מוצר חדש- רהיטי פח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.