עבודה מס' 060473
מחיר: 156.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצעת מחקר המבוססת על ניתוח שרות הלקוחות בחברת "פלא-פון".
2,705 מילים ,10 מקורות ,2000
נושא המחקר הנו שחיקה ,מדובר באותו תהליך שבסופו מחליט העובד לעזוב ולכן כה חשוב לחוקרת לדעת האם השחיקה עשויה להיות המשפיעה על כוונת העובד לעזוב את מקום עבודתו?
הצגת בעיית המחקר
הבעיה המרכזית במוקד היא אחוזי התחלופה הגבוהים בקרב המוקדנים מה שגורם לבזבוז משאבי הארגון בנושא הכשרת מוקדנים ולאווירה בלתי יציבה באקלים הארגוני של המוקד. לכן, בעבודה זו החוקרת תנסה למצוא את הגורמים לעלייה בנטייה לעזיבת מקום העבודה, כאשר תתמקד בשחיקה כסיבה לכך ומצד שני, מחויבות אינסטרומנטלית כגורם ממתן.
שאלות המחקר
1. האם קיים קשר בין שחיקה בעבודה לכוונת העובד לעזוב את עבודתו במוקד שרות הלקוחות (166 *) בחברת פלא-פון"?
2. האם קיים קשר בין מחויבות ארגונית לבין נטייה לעזיבה?
מטרת מחקר זה היא למנוע נטישת עובדי מוקד שירות הלקוחות ע"י מניעת שחיקתם קרי יצירת מחויבות עובדים לחברה ועבודה לטווח ארוך יותר.
תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 נושא המחקר
1.2 הצגת בעיית המחקר
1.3 מטרת המחקר וחשיבותו
1.4 הגדרת משתנים
2. שיטות מחקר
2.1 המדגם
2.1.1 תאור שיטת הדגימה
2.2 המכשירים
2.3 ההליך
2.4 שיטת הניתוח (עיבוד הנתונים
2.5 נגישות לנושא ולמידע
2.6 מגבלות המחקר
2.7 לו"ז משוער
3. ביבליוגרפיה
4. נספח א' - תאור מוקד שרות הלקוחות וחברת "פלא-פון" בהרחבה
לירז, מ. (1993 ) ,האנציקלופדיה לטכניקות ורעיונות בניהול, הוצאת לירז, עמוד 410
פרידמן , י. (1997) , "המפתח לשיפור יכולת הניהול" סטטוס 77 .
שירום, א. (1993) "כיצד למנוע שחיקת עובדים " משאבי אנוש 8/93 .
שיטות מחקר במדעי החברה, יח' 3, האוניברסיטה הפתוחה, עמוד 26
Kafry, D. and Pines, A. (1980), "The Experince of Tedium in Life and Work". Human Relations, 33, pp. 477-503
Price, J.L. and Mueller, C.W. (1981), "A causal model of Turnover for Nurses". Academy of Management Journal, 24, pp.543-565.
Porter L.W., Steers R.W., Mowday R.T. and Boulian, P. (1974), Organizational Commitment, Job Satisfaction and Turnover Psychiatric Technicians, in Journal of Applied Psychology, 59 pp.603-609.
Perelman, B. and Hartman A.E. (1982), Burnout: Summary and Future Research, in Human Relations, 35(4), pp. 283-305
Salancik, G.R. (1977) Commitment and control of organizational behavior and belief, in Staw, B.M. and Salancik, G.R. (ENS) New directions in organizational behavior St. Clair, Chicago.
Weiner, Y. (1980), Commitment in organizations. A normative View, Unpublished manuscript, Cleveland State University, Cleveland, Ohio.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת השחיקה על כוונת העובד לעזוב את מקום עבודתו", סמינריון אודות "השפעת השחיקה על כוונת העובד לעזוב את מקום עבודתו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.