נושא מחקר זה עוסק בהרגשת הלחץ על העובד. בעקבות התהליכים ההתפתחותיים החלים במשק כתוצאה משינוי בטכנולוגיה ומעבר למודרניזציה, גדלה רמת אי הוודאות וכן התחרות בין ארגונים המשפיעים על תחושות העובד , דבר אשר בא לידי ביטוי בלחץ גובר.
מחקר זה יערך בחברת "תור-לי 2000" שהינה חברת נסיעות צעירה העוסקת בתחום התיירות הנתון לתחרות ואגרסיביות.
לפני כשנה נרכשה החברה בבעלות תאגיד ידוע (שינוי בעלות) דבר שגרם ו\או תרם למשבר בחברה.
ההנהלה החדשה מנסה להטמיע שיטת עבודה חדשה ושונה מזו שהורגלו לה העובדים.
ההשלכות הביאו במהרה ל:
- תחלופה גבוהה של כוח אדם
- עזיבת מספר בעלי תפקידי מפתח
- אוירה כללית של נטישה
- קושי בגיוס עובדים מקצועיים חדשים
- מיומנויות לוקות בחסר בקרב העובדים הוותיקים
- העדר תודעת שירות של העובדים
- התנגדות וחוסר שיתוף פעולה עם עובדים (מתמחים) חדשים.
גורמים אלו נבעו מסיבה של עלייה ברמת הלחץ בקרב העובדים, שביעות רצון נמוכה ושחיקת העובדים.
אי לכך ובהתאם לזאת החליטה הנהלת "תור- לי 2000" כי יש צורך בעבודת מחקר שמטרתה תהיה לבדוק את מידת הלחץ ושביעות הרצון בחברה וכן האם גורמים אלו "עולים בקנה אחד" עם שחיקת העובדים.
תוכן עניינים:
מבוא
הצגת בעיית המחקר
מטרת המחקר
סקירה ספרותית
השערות מחקר
מתודולוגיה
מגבלות המחקר
ביבליוגרפיה
נספחים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין לחץ לשביעות רצון ובין לחץ לשחיקה-הצעת מחקר בחברת נסיעות.", סמינריון אודות "הקשר בין לחץ לשביעות רצון ובין לחץ לשחיקה-הצעת מחקר בחברת נסיעות." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.