עבודה מס' 051073
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת שוק היין, השיווק וחקר שוק שנעשה באמצעות שאלון (150 נשאלים).
4,550 מילים ,6 מקורות ,2000
חקר השוק
בפרק זה נערוך מחקר אודות יחס הצרכנים לסדרת "רוטשילד" ויין בכלל, הרגלים ותכונות.
המטרות שהצבנו לפנינו
1. לימוד על צריכת יין בישראל.
2. איסוף אינפורמציה לצורך החלטה האם וכיצד להרחיב את נתח שוק יינות האיכות של "כרמל מזרחי".
3. השיקולים בבחירת היין.
4. לימוד על מאפייני סידרת רוטשילד בעיני הקהל.
הסביבה השיווקית
בפרק זה נבדור את הסביבה השיווקית של "כרמל מזרחי" אנו נבדוק את הסביבה הכלכלית, הסביבה החברית, הסביבה הטכנולוגית, הסביבה הפוליטית וסביבת המתחרים.
SWOT
בפרק ה נבדוק את:
1. נקודות החוזק של הפירמה.
2. נקודות החולשה של הפירמה.
3. הזדמנויות שיווקיות של הפירמה
4. איומים.
כל חברה עומדות לפניה התחומים הנ"ל וכל תחום משפיע בצורה אחרת על החברה, נבדוק את התחומים הנ"ל לגבי "כרמל מזרחי" ואים הם משפיעים עליהם.
תמהיל השיווק
בפרק זה התייחסנו לארבעת המדדים שעל הפירמה לבחון כדי להשפיע על הביקוש למוצריה, ארבע המדדים ידועים בשם .4 P
תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. תאור כללי
3. תאור מוצרי המפעלי
4. תמהיל השיווק
5. אסטרטגיה שיווקית של הארגון
7. ניתוח SWOT
8. מיצוב
9. חקר שוק
10. סיכום וקביעת מדדי בקרה
11. ביבליוגרפיה
12. נספח - שאלון הסקר
"ניהול השיווק" - האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א.ב.ג,ד ו-ה'.
"ניהול השייוק" - קוטלר פיליפ.
"השיווק הלכה למעשה" - דב דיזראלי.
"שיווק בגדול" - סטן ראפ וטום קולינס.
"עקרונות השיווק" - קוטלר וארמסרונג.
"מח' שיווק חברת כרמל מזרחי".
משקאות · שווק · יין · מזון · יקב
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליכי השיווק בחברת כרמל מזרחי", סמינריון אודות "תהליכי השיווק בחברת כרמל מזרחי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.