עבודה מס' 050994
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תיאור החברה והמלצות לפיתוח קשרים ניהוליים של הארגון לקידום היעים הארגוניים.
2,793 מילים ,4 מקורות ,2000
חברת מולה סנטר היא חברה העוסקת ביבוא ושיווק של מוצרים בתחום הקוסמטיקה והאיפור וכן מפעילה קורסי הדרכה לקהל הרחב בתחומי הטיפוח, האיפור והאופנה (בית הספר לקוסמטיקה מקצועית)
החברה הוקמה בשנת 1986 כהמשכו של עסק עצמאי לצילומי פרסום ואופנה ע"י מר מולה אשת אבי המשפחה ואשר התפתחה ברבות השנים לעסק בתחום הקוסמטיקה, האיפור והאופנה תחת ניהולו של הבן מר צבי עשת.
תוכן העניינים:
תיאור החברה
תחומי פעילות
קישור השפעת בעלי העניין והלקוח על תפקיד המנהל
המלצות לפיתוח קשרים ניהוליים של הארגון לקידום היעדים הארגוניים
ביבליוגרפיה
פורטר, א. מ., אסטרטגיה תחרותית, הוצאת "עתרת" 1991.
פיטרס, ת.ג', ווטרמן, ר.ה. כיצד להצטיין בניהול, הוצאת עתרת 1985
אהרוני, י. אסטרטגיה עסקית, הוצא גומא 1982.
ז' סוקניק, א. קופלסו - מתן שירות בארגונים.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מולה סנטר-מרכז היופי", סמינריון אודות "מולה סנטר-מרכז היופי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.