עבודה מס' 033384
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הסביבה העסקית, התנהגות צרכנים, ניתוח פנים ארגוני, יעד החברה וחלופות אסטרטגיות והצעת תכנית ודרכי יישום.
7,259 מילים ,2 מקורות ,1998
תוכן עניינים:
1. הקדמה
2. ניתוח סביבה חיצונית
3. שלבים בחיי המוצר
4. התנהגות צרכנים
5. ניתוח סביבה מיידית
6. ניתוח פנים ארגוני
7. יעד החברה וחלופות אסטרטגיות
8. בחירות אסטרטגיה נבחרת
9. תכנית ליישום אסטרטגי
10. תהליך יישום האסטרטגיה
11. סיכום
12. ביבליוגרפיה
הקדמה
חברת "מקדונלדס" חדרה לשוק המזון המהיר בתחום המבורגר בשנת 1993.
עד סוף 98' הקימה החברה 62 סניפים הפרוסים מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.
מטרת העבודה
עפ"י הנחיות העבודה, הונחנו לתת יעוץ שווקי לחברת "מקדונלדס" ולבנות תוכנית שווקית כוללת בהתאם ליעד שבחרנו.
לצורך זאת ביצענו ניתוח סביבתי ואירגוני לחברת "מקדונלדס" בפרט ולשוק המזון המהיר בתחום ההמבורגרים בכלל. לאור זאת הצגנו יעד לטווח הזמן של 5 שנים תוך המלצה לתוכנית ישום שווקית.
מגבלות העבודה
היות וחברת "מקדונלדס" חברה פרטית התקשינו לעמוד על אמיתות הנתונים הפיננסיים מעבר לנתונים הגולמים גם כנדרש מעבודה מסוג זה לדוגמא: פילוח הסניפים ע"ב מקומות; ישובים ואוכלוסיה. נתח הרווח המכלל ההכנסות וכדומה. לכן נאלצנו להניח הנחות המבוססות על קטעי עתונות ותחקירים של מנהלי סניפים ברשת.
החומר הביבליוגרפי שעליו התבססנו היה:
- ספרות מקצועית בשווק (כפי שמפורט בביבליוגרפיה).
- חומר של יחסי ציבור של חברת "מקדונלדס".
- קטעי עיתונות פיננסית וחוקרת.
קוטלר, פיליפ וארמסטרונג גארי, עקרונות השיווק (מהדורה שניה בעברית, 1991), תל אביב: המכון לפריון העבודה.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עסקית לחברת "מקדונלדס"", סמינריון אודות "אסטרטגיה עסקית לחברת "מקדונלדס"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.