היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטות מחקר איכותני - השוואה בין שני מאמרים

עבודה מס' 068400

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין שני מאמרים העוסקים בחדשות מקוונות - מאמר איכותני-סיפורי ומאמר איכותני המשתמש בשיטות כמותיות.

2,824 מילים ,4 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודה זו אדון בספר ONLINE NEWS של STUART ALLAN ובמאמר NEWS OF PRIORITY ISSUES IN PRINT VERSUS INTERNET NEWSPAPERS של XIGEN LI. אנתח את שני המאמרים ואשווה בינהם על נת להבין את ההבדלים בגישות השונות בניתוח איכותני.
מאמרים מסוימים משתמשים בכלי מחקר כמותיים ומאמרים אחרים בגישה התיאורית-סיפורית. אתחיל מהניתוח של הספר ואז אעבור לניתוח המאמר.

קטע מהעבודה:

ONLINE NEWS.
השיטה בה משתמש סטוארט אלן היא היסטוריוגרפיה ביקורתית- גישה היסטורית המחפשת להבין את החומרנות של שינוי חברתי- שכוונתה להשלים מחקרים קיימים על ידי הימנעות מהבעיות הרגילות שקשורות לדעות ושאלות בנושא טכנולוגיה: הקיטוב והויכוח בין מתנגדי הטכנולוגיה למצדדים בה- דטרמיניזם פסימי מול גישת החדשנות. נראה שהחוקר מקווה שהתמקדות הספר בשיח המתפתח בקרב עיתונאים לגבי טכנולוגיות של עיתונות מקוונת (למשל דיווח בבלוגים) תתרום למאמצים להימנע מויכוח זה על ידי הצגת שאלות של חדשנות מול אילוצים -בעד ונגד-טכנולוגיות עיתונות מקוונת במשך תקופה של עשר שנים. הכתיבה בספר היא אריגה של מידע ממקורות שונים לנרטיב כולל- בחינה ביקורתית של מקורות והסינתזה של פריטים ממקורות מגוונים לנרטיב קוהרנטי.

תגים:

שיטות מחקר · כמותי · איכותניות · חדשות · עיתונות מקוונת · אינטרנט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטות מחקר איכותני - השוואה בין שני מאמרים", סמינריון אודות "שיטות מחקר איכותני - השוואה בין שני מאמרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.