היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול הקו הראשון - מנהל מסורתי מול מנהל מודרני

עבודה מס' 067944

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תפקיד מנהל קו ראשון מסורתי ומנהל קו ראשון מודרני, תוך בחינת התפקידים ודרכי תפקודם ע"י הנעת עובדים, סגנונות ניהול, קבלת החלטות ועבודת צוות.

3,123 מילים ,16 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

במסגרת עבודה זו התבקשנו לסקור ולדון בתפקידי מנהל קו ראשון מסורתי ומנהל קו ראשון מודרני. ייבחנו דרכי תפקודם ותפקידם ע"י הנעת עובדים, סגנונות ניהול, וקבלת החלטות ועבודת צוות תוך השלכת המודלים על מנהל מסורתי באוניברסיטת תל-אביב ומנהל מודרני מחברת היי טק.
"אין ארגון שיכול להישאר אדיש לשינויים החברתיים, הטכנולוגיים והדמוגרפיים הסוחפים ומשנים את סביבתו מבלי להתאים עצמו. שינויים מרחיקי לכת עוברים ויעברו על הארגון ועל דרכי ניהולו. הסביבה המשתנה והכלים החדשים הנוצרים כדי להתמודד עמה, הם אלו הדוחפים את הארגונים ללבוש צורה ארגונית חדשה של גמישות ושל יכולת תגובה לסביבה". (1994) Oreilly, B.
אם בעבר נתקלנו במנהלים מבוגרים, מקובעים לשיטות ישנות הרי שכיום אנו נתקלים במנהלים צעירים כריזמטים השוברים כללים לא עובדים בצורה מונוטונית ולא נשארים באותו תפקיד לאורך שנים.
המנהלים המסורתיים בדרך כלל נבחרו עפ"י ותק בארגון ואילו המנהלים המודרניים נבחרים בקפידה הם אינטליגנטים, אינטלקטואלים ומשכילים בעלי ציפיות אישיות ויכולת משא ומתן. עולם העבודה משתנה, אנשים אינם באים רק להתפרנס אלא מחברים את עולם העבודה עם המימוש העצמי. על כן, מנהל כיום חייב להיות בעל תואר אקדמי, בעל רצון ויכולת להתמודד עם שינויים המתרחשים בתדירות גבוהה.
כפיר (1997), מוסיף הגדרה לארגון " המטרות והצורך בפעולה משתפת של אנשים במטרה להשיגן", כאן עומד הממונה הקו הראשון כמנצח על תזמורת, מנחה את העובדים ומסייע להם להיערך לקראת הזרמים הנוגדים השוטפים בארגון.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. הגדרות למנהל קו ראשון
3. התקופה הקלאסית
4. התקופה המודרנית
5. מערכת הניהול עפ"י המודרני
6. תיאוריה קלאסית ומודרנית למנהל קו ראשון
7. מיומנות עתידית- מיומנות ליבה
8. תפקידי מנהל קו ראשון
9. כישורים ומיומנויות הנדרשים מהממונה והמנהל קו ראשון
9.1 הנעת עובדים
9.2 אפקט פיגמליון
9.3 תורת ההוגנות
9.4 סגנונות ניהול
9.5 מודל נתיב מטרה
9.6 קבלת החלטות
9.7 עבודת צוות
10. מסקנות
11. המלצות
12. סיכום
13. ביביליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Bedward (1997) מגדיר את הממונה הישיר "כנושא תפקיד בעל אחריות יומיומית על צוות עובדים, תורם ליצור מוצרים או שירותים, לחלק מבעלי התפקיד אחריות פיננסית וכולם מנהלים מידע. הממונה הישיר הוא למעשה האחראי על התפעול השוטף, הוא גלגלי השיניים והתמסורת במנוע החברה. אינו יושב ליד ההגה אך משפיע על יכולות ההיגוי. נפח ושיטת פעילותו הם פועל יוצא ממבנה ארגוני, תפיסה ניהולית בארגון - גודל האחריות, הסמכויות, הגמישות ומרחב הפעולה המוענק לו, בביצוע משימתו ברוח יעדי הארגון".

תגים:

מנהל · עסקים · התנהגות · ארגונית · דינאמיקה · ארגונית · אירגוני · שינוי · עובדים · מעסיקים · שיווק · דינמיקה · אירגונית · משאבי · אנוש · מימון · פיתוח · מיומנויות · אישיות · ניהול · מנהיגות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הקו הראשון - מנהל מסורתי מול מנהל מודרני", סמינריון אודות "ניהול הקו הראשון - מנהל מסורתי מול מנהל מודרני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.