עבודה מס' 041574
מחיר: 155.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: גישות יסוד, סוגי מנהלים, שביעות רצונם וסגנונות ניהול.
1,541 מילים ,5 מקורות ,1996
תפקוד המנהל בניהול הציבורי מעוגן בתיאוריות העוסקות בניהול של בני אדם בכלל מתוך הבחנה בין שלש גישות יסודיות: הגישה הפסיכולוגית, הגישה הסוציולוגית והגישה ההתנהגותית. גישות אלה כל אחת בדרכה, מנסות להסביר את הגורמים המעורבים בצמיחתה של המנהלות או להבהיר את טבעה של המנהלות.
ביבליוגרפיה
מנוחין נזר, ארגון - תורה ומעש, אוניברסיטת בר אילן, .1987
קאר דוד, ליטמן איאן, מצוינות בשרות הציבורי, המרכז הישראלי לניהול, תל אביב, 1995.
Cohen Steven, Brand Ronald, Total Quality Management in Government, Jossey-bass .Publishers, San Francisco, 1993
,Kooiman Jan and Eliassen Kjell, Editors, Managing Public Organizations, Sage Publications London, 1987
,Morgan Colin and Murgatroyd Stephen, Total Quality Management in the Public Sector
.Open University Press, Buckingham, 1994
הומנס · גלטון · מנהל · ציבורי · מרפי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפקידי המנהל בניהול הציבורי", סמינריון אודות "תפקידי המנהל בניהול הציבורי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.