היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים - גן החיות בלונדון

עבודה מס' 066999

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה אסטרטגית והצעות לשיפור תפעול הגן.

6,413 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

גן החיות של לונדון נפתח ב- 1828 ומכיל את האוסף הזואולוגי הגדול ביותר ברחבי בריטניה וכולל את אחד מאוספי בעלי החיים היוקרתיים ביותר בעולם.
מאז ומתמיד ניתן לראות בגן תנודות קיצוניות במספר המבקרים. לכן הנהלת הגן מעוניינת להחזיר את קהל הלקוחות לגן.
אדריאן, סטודנט לתואר שני במנהל עסקים תכנן שאלון בכדי לראות את התנהלות גן החיות מבחינת השירות הניתן ואם השירותים שהגן מספק הם אכן שירותים שהלקוחות מעוניינים בהם.
לאחר מילוי השאלונים סיכם אדריאן את דירוגי המבקרים ואת הביצועים של גן החיות ואת ציפיות הלקוחות מגן החיות. ולאחר שהתוצאות הוצגו והראו שיש כמה פעולות דחופות ופעולות טעונות שיפור, יעצתי בחלק הראשון להנהלת גן החיות כמה דברים בכדי שתחום תפעול השירות יתאים לציפיות הלקוח. הוספתי לחזון מספר המלצות על מנת לשקף את גישת התפעול. בחלק השני של המטלה מיפיתי שירותים לפי 4 סוגי טבלאות תוך מתן הסבר לאחר איתור הבעיות נשתמש בשיטת ה- benchmarking על מנת למצוא פערים הקיימים בין גן החיות בלונדון לבין גן זואולוגי אחר המוביל בתחומו. בחרתי בספארי שנמצא ברמת גן, הוא דומה בהרבה קריטריונים לגן החיות שלנו.
בנוסף אשתמש במודלים שונים אשר יעזרו לנו להבין איזה שירות יש להעניק לפלחים שונים אשר מבקרים בגן. הנהלת האתר מכווה לעלות את השירות לרמה חדשה ובכך ליצור כמות מבקרים יותר גדולה וכמובן ליצור מבקרים חוזרים.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
חלק א'
1. קונספט שירות
2. קונספט השירות לסדרי העדיפויות של הלקוחות
3. מטריצה
חלק ב- תפעול השירות
חלק ג'-תוכנית פעולה לתפעול השירות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

א. קונספט שירות
בעולם המודרני חשיבות השרות הולכת וגדלה והבנת יחסי גומלין בין איכות השרות לרווחיות הכרחית לכל ארגון בר קיימא. לכל מוצר יש היבט שרותי שלעיתים קרובות קובע האם המוצר ייבחר ע"י הלקוח. הספקת שרות הטוב ביותר מהווה כלי להשגת יתרון תחרותי ולהישרדות בסביבה עסקית תחרותית.
בעידן הנוכחי, קשה מאד ליצור בידול אמיתי המושתת על טכנולוגיה,מוצרים או מחיר.
אולם, שירות לקוחות ותפיסת הלקוחות את השירות נותר הגורם העיקרי המעניק ערך מוסף לחברה ביחס למתחרותיה.גם הלקוחות השתנו,רמת הדרישות שלהם עלתה,הם מצפים לקבל שירות מצוין ומוכנים בקלות לנטוש חברה שלא משרתת אותם בהתאם לציפיותיהם או שהשירות בה נופל ממתחרותיה.
ל"קונספט השירות" חשיבות עליונה וחברות מבינות כי על מנת לשמר את לקוחותיהם ולהגדיל את נאמנותם,עליהן לפתח עימם מערכת יחסים ולהעניק להם שירות המבוסס על מקצועיות, אמון, היכרות ולעיתים אפילו אינטימיות.

תגים:

ניהול התפעול · שיפור ביצועים · Benchmarking · שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות בלונדון", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות בלונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.