היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיית הבחירות של מפלגת העבודה בבחירות ,2003 כמפלגת אופוזיציה טרייה הרוצה לכבוש את השלטון

עבודה מס' 063055

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

3,992 מילים ,18 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מועד בחירות 2003 נקבע לאחר שרה"מ אריאל שרון לא הצליח להקים ממשלה לאחר שמפלגת העבודה פרשה מהממשלה, ולכן שרון הודיע לנשיא שאין ביכולתו להרכיב ממשלה ושאין בידו ברירה, אלא ללכת לבחירות.
מפלגת העבודה הגיעה לבחירות, לאחר שהיא ישבה בממשלת שרון מרגע הקמתה במשך שנתיים, ויציאתה מהממשלה נתפסה בקרב הציבור כגורם העיקרי להליכה לבחירות.
אחת הבעיות שעמדה בפני מפלגת העבודה הייתה הקושי לתקוף את שרון משום שאם היא הייתה תוקפת את שרון היא בעצם תוקפת גם את עצמה, כי היא הייתה שותפה בכירה בממשלה, ולא רק זאת אלא מפלגת העבודה גם לא שהתה הרבה זמן באופוזיציה (3 חודשים) ובתקופה שהיא הייתה באופוזיציה כיהנה ממשלת מעבר.
בעיה נוספת שעמדה בפני מפלגת העבודה הייתה שהרבה ממועמדיה לכנסת היו שותפים בממשלת שרון (מתוך העשירייה הראשונה, חמישה כיהנו כשרים ואחד כסגן שר).
נקודת האור היחידה שהייתה להם, הייתה בואו של עמרם מצנע, שבא מראשות עיריית חיפה, "נקי" מהבוץ הפוליטי ולא היה קשור למה שקרה במפלגה לפני שהוא בא, אך מצנע הביא אתו בעיה אחרת והיא האישיות הלא מוכרת של מצנע בקרב הציבור.
מטרת העבודה היא לבחון כיצד התמודדה מפלגת העבודה עם בעיות אלו, לצורך כך אני אבחן כיצד השפיעה ישיבתה של מפלגת העבודה בממשלת שרון על גודלה של האסטרטגיה השלילית בקמפיין העבודה, כמו כן אבחן כיצד השפיעה אלמוניותו של מצנע על האסטרטגיה החיובית של המפלגה וכיצד השפיעה העובדה שמצנע לא ישב בממשלת שרון על האסטרטגיה השלילית של המפלגה.
מרכיב נוסף בעבודה, יהיה ניתוח של האסטרטגיה הכוללת של מפלגת העבודה.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק א- אסטרטגיית הבחירות של מפלגת העבודה
פרק ב- האסטרטגיה השלילית של מפלגת העבודה
פרק ג- הבלטתו של מצנע בקמפיין העבודה
סיכום
ביבליוגרפיה

תגים:

בחירות · בישראל · העבודה · מפלגת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיית הבחירות של מפלגת העבודה בבחירות ,2003 כמפלגת אופוזיציה טרייה הרוצה לכבוש את השלטון", סמינריון אודות "אסטרטגיית הבחירות של מפלגת העבודה בבחירות ,2003 כמפלגת אופוזיציה טרייה הרוצה לכבוש את השלטון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.