היישום אינו מחובר לאינטרנט

מימד הדתיות וההצבעה לתנועת ש"ס

עבודה מס' 060974

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת השפעת מימד הדתיות על שיעורי ההצבעה לתופעה חסרת התקדים המכונה - מפלגת ש"ס.

8,983 מילים ,49 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

החל משנות השמונים אנו עדים לעלייתה של מפלגת ש"ס (ספרדים שומרי תורה) מפלגה ששיעור ההצבעה עבורה הפך כתופעה המשתלבת יחד עם שינויים חברתיים קיצונים ועקיבים בחברה הישראלית שהעדות להן באה לידי ביטוי בירידת קרנן של המפלגות הדתיות הלאומיות, כדוגמת המפד"ל - המייצגת את הציונות הדתית. עד הופעתה של מפלגת ש"ס הציונות הדתית הייתה הגורם הפוליטי הדתי העיקרי בחברה הישראלית כשכוחה היחסי בפוליטיקה הישראלית היה עוד מאז הבחירות לכנסת ישראל הראשונה - כפול מכוחן של המפלגות החרדיות, אולם, למן הבחירות לכנסת העשירית בשנת 1984 הן איבדו את כוחן היחסי למול כוחה הפוליטי הרב של מפלגת ש"ס וזו הפכה לבעלת השפעה רבה הן בנוגע להחלטות המתקבלות בכנסת ישראל והן על אוכלוסיות הטרוגניות שונות בחברה הישראלית.
עבודה זו , מטרתה לעסוק בניסיון לבדוק את השפעתו של גורם אחד וספציפי - מימד הדתיות על שיעורי ההצבעה לתופעה חסרת התקדים המכונה - מפלגת ש"ס.
עבודה זו אינה מהווה תזה מחקרית, אלא ניסיון המבוסס על בדיקה מחדש של פרמטר קבוע מראש והסקת מסקנות מחודשות תוך כדי חיזוק או סתירה של ממצאים קיימים וזאת מתוך אקלקטיקה של מידע וממצאים מחומרים שונים (עבודות מחקר, ספרות, עיתונות, ראיונות וכו').

תוכן העניינים:
הקדמה
מבוא, הרקע לכתיבת העבודה
השערות המחקר
מתודולוגיה
ניתוח ממצאים עיקריים
דיון מסכם ומסקנות
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

תגים:

עדתי · מזרחיים · אפליה · דרעי · עובדיה · יוסף · המדינה · ופוליטיקה · עדתיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מימד הדתיות וההצבעה לתנועת ש"ס", סמינריון אודות "מימד הדתיות וההצבעה לתנועת ש"ס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.