עבודה מס' 068105
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: אלגוריתם ה-Google Pagerank ושיווק ברשתות חברתיות
3,167 מילים ,17 מקורות ,2009
PageRank הוא אלגוריתם שפותח ע"י לארי פייג וסרגיי ברין, המייסדים של גוגל, בשנת 1998, והוא אחד מיותר מ-200 גורמים שעליהם גוגל מבסס את סדר ההצגה של תוצאת החיפוש.[1]
מטרת העבודה היא לנתח את אלגוריתם ה-PageRank של גוגל ולבחון את שימושיו בשיווק ברשתות חברתיות.
תוכן עניינים:
מהו PageRank?
כיצד עובד ה-PageRank?
דוגמה לאופן חישוב ה-PageRank (כולל תרשים)
שימושים אפשריים ל-PageRank
PageRank בקונטקסט של רשתות חברתיות
מה היתרונות והחסרונות של PageRank?
מה הפוטנציאל של PageRank?
סיכום
גוגל · שיווק · רשתות חבריות · רשת חברתית · שיווק רשתי · אינטרנט · מנועי חיפוש · google · pagerank · שיווק באינטרנט · תקשורת חברתית · מנוע חיפוש
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בתקשורת חברתית - Google PageRank", סמינריון אודות "שיווק בתקשורת חברתית - Google PageRank" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.