עבודה מס' 070641
מחיר: 144.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח התפתחות חברת Newell.
3,887 מילים ,4 מקורות ,2018
חברת Newell נוסדה על ידי אדגר ניואל בניו יורק, בשנת 1903 כיצרנית של מוטות לוילונות. ב-1916 החלה החברה לפעול בשיטת אסטרטגיית שיווק המונית ומהר מאוד צמחה בכל המדדים - הן בעומק והיקף ההיצע והן בפריסה הגיאוגרפית - בעיקר על ידי רכישה של כ-30 חברות בתוך 20 שנים. מ-1972 נסחרת החברה בנסדא"ק.
העבודה עוסקת בניתוח אסטרטגיה תאגידית של חברת Newell - ניתוח התפתחות וצמיחת החברה.
עפ"י השאלות:
שאלה מס' 1 : בסוף שנות ה-90, האם לחברה יש אסטרטגיה תאגידית מוצלחת? האם החברה מוסיפה ערך לעסקים שנמצאים בפורטפוליו שלה, אם כן כיצד?
שאלה מס' 2: מהן היכולות/המשאבים הייחודיים של התאגיד בתקופה זו? (איזה סוג מוצרים היא משווקת? מה היא מציעה ללקוחותיה?)
שאלה מס' 3: מהם האתגרים שעמדו בפני החברה בסוף שנות ה-90 ?
שאלה מס' 4 : בקונטקסט הזה, האם הרכישה של Rubbermaid יש בה הגיון?
שאלה מס' 5 : בסוף 2006, מהי האסטרטגיה של החברה? האם היא מוצלחת? האם החברה מוסיפה ערך לעסקים שנמצאים בפורטפוליו שלה, אם כן כיצד? מהן היכולות/המשאבים הייחודיים של התאגיד בתקופה זו?
Newell · Wall Mart · חברה קמעונאית · רכישת חברות · צמיחה · ניהול תאגידי · הגוונת מוצרים · הגוונה אנכית · מיזוגים · רכישות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגית תאגיד - חברת Newell", סמינריון אודות "אסטרטגית תאגיד - חברת Newell" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.