עבודה מס' 063227
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: שיווק סדרת מוצרי TYLENOL של חברת . Johnson&Johnson
4,055 מילים ,15 מקורות ,2004
תוכן עניינים
מבוא
פרק 1 - השחקנים הראשיים בשוק
פרק 2 - יתרונות תחרותיים ועמדה תחרותית
פרק 3 - אסטרטגיה עסקית-מלחמתית
פרק 4 - סדרת המוצרים TYLENOL
פרק 5 - הקונספט העסקי
פרק 6 - ניבוי פוטנציאל השוק
פרק 7 - מדיניות המחרה
פרק 8 - הערכת העמדה התחרותית
ביבליוגרפיה
תרופות Over The Counter) OTC) הן תרופות שהצרכן יכול לרכוש ישירות בבית המרקחת
ללא מרשם רופא. תרופות אלה עומדות בכל הקריטריונים הנדרשים מתרופות מרשם, והן
עוברות תהליכים קפדניים של בדיקות המבטיחות את יעילותן והיותן בטוחות לשימוש.
התרופות רשומות במשרד הבריאות וקיבלו את אישורו. במקרים רבים תרופות אלה הינן
תרופות שניתנו במרשם במשך שנים רבות ע"י הרופאים, ובשלב כלשהו הועברו ע"י משרד
הבריאות לסטאטוס של תרופות ללא מרשם.
היקף שוק התרופות ללא מרשם בישראל מוערך בכ 100 - מיליון דולר, המהווים כ14% - מכלל
שוק התרופות בארץ (כ700 - מליון דולר). ברוב מדינות מערב אירופה מהווה שוק התרופות ללא
מרשם כ30%-20% - מסה"כ שוק התרופות.
בעבודה זו בחרנו בחברה חדשה בשוק התרופות ללא מרשם (OTC). על חברה זו ועל השוק
שאליו היא תחדור, ערכנו עבודה שיווקית מקיפה, שלשם כתיבה השתמשנו בכלים רבים
שנרכשו בקורסים שונים בשיווק.
ס.ה. ברגמן, מדיק, הוצאת שירול, הרצליה, 2003.
אסטרטגיה · המחרה · התקופות · ועמדה · יתרונות · ללא · מדיניות · מלחמתית · מרשם · עסקית · שוק · שיווק · תחרותיים · תחרותית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק התרופות ללא מרשם", סמינריון אודות "שוק התרופות ללא מרשם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.