עבודה מס' 061311
מחיר: 193.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת השיקולים המנחים מכירה, שיווק, ואישור תרופות ללא מרשם תוך מההיבט של מוסר בעסקים.
2,923 מילים ,4 מקורות ,2001
המגמה הגוברת בעולם לפיה תרופות רבות משוחררות ממעמדן הקודם כ"תרופות הניתנות במרשם בלבד", עלולה להביאנו למצב שבו נהיה הרופאים של עצמנו, מומחים, כביכול, לדיאגנוזה וטיפול, היכולים גם לרכוש כל תרופה שבה נחפוץ.
כשמדובר בבריאות מגמה זו מעוררת תהיות ושאלות על הגבולות בין מותר לאסור בשיווק תרופות בעלות סיכון רפואי בלקיחתם.
בעבודתי אדון בשאלה: מהן השיקולים המנחים מכירה, שיווק, ואישור תרופות ללא מרשם תוך הסתכלות על הגבולות המוסריים המנחים שיקולים אלו.
הערת מערכת: בעבודה זו לא נכתבו הערות שוליים.
תכן העניינים:
מבוא
רקע
מחקרים ומסקנות
העברת מידע אודות תרופות ללא מרשם
עדויות לסיכונים בריאותיים של תרופות OTC
שיווק תרופות ללא מרשם
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
אותות, 1993, גיליון 154, ע"מ 14-13
סטטוס הירחון לחשיבה ניהולית, גיליון 60, יוני 1996, ע"מ 73-74
ועסקים · ללא · מוסר · מרשם · שיווק · תרופות · CTO
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק תרופות ללא מרשם", סמינריון אודות "שיווק תרופות ללא מרשם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.