עבודה מס' 069291
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שיווקי של המסעדה.
3,633 מילים ,4 מקורות ,2012
בתהליך הכנת העבודה ניגשתי מספר פעמים למסעדת BLACK חיפה ובהן ערכתי שאלון למנהל הסניף על מנת לקבל מידע בנוגע למחזור חיי המוצר של המסעדה.
שאלונים נוספים הועברו ל-10 לקוחות המסעדה, חלקם לקוחות שסעדו בפעם הראשונה וחלקם לקוחות קבועים של המסעדה.
נעשה ניתוח לשאלונים וכך ניתן היה לדעת מה מידת שביעות רצונם הכללית מהמסעדה.
במהלך העבודה נתקלתי בקושי מצד לקוחות שלא הביעו עניין במילוי השאלון.
בעיה נוספת שהייתה היא איסוף המידע וניתוחו לבד.
הבעיות המרכזיות שהועלו במהלך השאלונים ללקוחות המסעדה הן אי קיום פינות עישון בתוך המסעדה ומגוון המנות בתפריט.
מסקנה עיקרית לגבי מסעדת BLACK חיפה היא שלמרות רף המחירים הגבוה הנקבע בתפריט לקוחות רבים שבים ואוכלים במסעדה, וזאת למרות שישנן אופציות זולות יותר בקרבת מקום.
המלצה על מסעדת BLACK חיפה
מסעדת BLACK חיפה ידועה בזכות תודעת השירות הגבוהה שהיא מספקת ללקוחותיה החל מרגע כניסתם למסעדה ועד יציאתם.
תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
ניתוח מסעדת BLACK חיפה על פי תמהיל השיווק
מחזור חיי המוצר והשלב בו הוא נמצא
פלח השוק של מסעדת BLACK חיפה וקהל פוטנציאלי חדש
שלבי הקנייה של קהל הלקוחות בעת רכישת המוצר והשלב הבעייתי ביותר
בקשות הלקוחות מהארגון לשיפור איכות המוצר והשירות שמעניק הארגון לתועלתם
המתחרים למוצר, העוצמות והחולשות של הארגון אל מול המתחרים על פי מודל SWOT ומודל PORTER
המוצר החדש BLACK FISH
שאלון ללקוחות מסעדת BLACK סניף חיפה
ניתוח סטטיסטי של שאלוני לקוחות מסעדת BLACK חיפה
שאלון למנהל סניף BLACK חיפה
ביבליוגרפיה
מסעדנות · לקוחות · מוצר חדש · מסעדה · בילוי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסעדת BLACK - שיווק", סמינריון אודות "מסעדת BLACK - שיווק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.