היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [10–18] מתוך 1344
עבודה מס' 71229
האם ללמידה באמצעות אסטרטגיות למידה, כחלק מתהליך למידה מטה-קוגניטיבי, יש השפעה חיובית על שביעות רצון סובייקטיבית מהישגים לימודיים ומודעות מטה-קוגניטיבית בכתיבה בקרב סטודנטים?
5,782 מילים (כ-18 עמ'), 19 מקורות, 259.95 ₪
עבודה מס' 71224
האם קיים קשר בין האקלים הבית ספרי ושחיקת מורים ובין רמת רווחתם הנפשית של המורים בבית הספר?
7,152 מילים (כ-22 עמ'), 27 מקורות, 284.95 ₪
עבודה מס' 71210
האם קיימים הבדלים בין רמות השחיקה של מורות משלבות לילדים בעלי צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל לבין מורות רגילות שאינן משלבות, והאם יש קשר בין רמת השחיקה ותפיסת הזהות המקצועית של המורות?
8,834 מילים (כ-27 עמ'), 35 מקורות, 329.95 ₪
עבודה מס' 71194
כיצד משבר הקורונה עיצב את פעילותם של מרכזים קהילתיים כמוקדי טיפול בקהילה במצב חירום בצפון הארץ ואת תפקידיהם של קובעי המדיניות ברשויות המקומיות בתקופת המשבר ומהן ההשלכות של משבר זה על חיי הקהילה בכלל ועל החינוך הבלתי פורמאלי בפרט?
13,515 מילים (כ-41.5 עמ'), 44 מקורות, 399.95 ₪
עבודה מס' 71189
מהם הגורמים המשפיעים על מתבגרים עם ADHD והאם ישנם הבדלים בתפקודם החברתי של מתבגרים אלה לעומת אחרים בני גילם?
7,849 מילים (כ-24 עמ'), 27 מקורות, 229.95 ₪
עבודה מס' 71187
בחינת עמדות של שמונה תלמידים לגבי הקשר בין עיסוק בענפי ספורט תחרותיים והישגיהם הלימודיים.
5,040 מילים (כ-15.5 עמ'), 14 מקורות, 229.95 ₪
עבודה מס' 71185
האם קיימת השפעה של שחיקה ולחץ בקרב מורים על מוטיבציית המורים בהוראה?
5,695 מילים (כ-17.5 עמ'), 20 מקורות, 259.95 ₪
עבודה מס' 71168
בדיקת השאלה באמצעות שלוש תצפיות.
2,832 מילים (כ-8.5 עמ'), 11 מקורות, 199.95 ₪
עבודה מס' 71163
האם שימוש במתודולוגיה של החינוך הדיאלוגי משפרת יכולות של שאילת שאלות בגיל הרך?
19,370 מילים (כ-59.5 עמ'), 32 מקורות, 339.95 ₪

עבודות [10–18] מתוך 1344