היתרונות והחסרונות בשימוש בתוכן שיווקי על פני אפשרויות פרסום אחרות, בחינת השחקנים המניעים את התוכן השיווקי, ודוגמאות של שימוש בתוכן שיווקי בטלויזיה ובקולנוע.
בדיקת הגורמים אשר השפיעו על גובה שכרם של אנשי פיתוח תוכנה בשנת 2000 תוך הבחנה בין גורמים "לגיטימיים" ובין גורמים "בלתי לגיטימיים", אשר הינם תוצר של אפליה.
מחקר אמפירי בשיטת חקר מאורעות אשר מטרתו לבחון את הקורולציה בין פרסום הדוחות הכספיים השנתיים של חברות הנסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב לבין התנהגות המניות סביב מועד זה.